Hjælper ansøgning - Mehlogaming

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:
Mehlogaming

Fornavn:
Jeppe

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
Mehlogaming som jeg hedder nu også Mehlo213

Alder:
Jeg er 15 og bliver 16 den 29 juli

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?:
Jeps kan sagtens sidde på ts og har en mic som ikke er for god men okay. micen fra hyperx cloud 2

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
Jeg kommer nok til at være mest aktiv på skyblock og opprison da det er de 2 game modes jeg bedst kan lide :)

Hvilke typer spil spiller du?:
Jeg spiller minecraft, cs, fivem, og et spil der hedder monster energy supercross

Bruger du aktivt forumet?:
Jeg er ofte inde og kigge om der er kommet vigtige opdateringer.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
Jeg har rigtig meget tid da jeg lige er gået ud af niende og kun har en eksamen tilbage. jeg har læseferie nu og laver ikke rigtig meget andet end at spille computer og køre knallert (men vi bor i danmark så det er dårligt vejr hele tiden) og efter sommerferien skal jeg på 10ern og der har jeg fri kl halv 1, så der kan jeg komme på. så jeg vil skyde på imellem 15 - 30 timer.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
Har været bannet på en pga hack, men hacker ikke mere da jeg syntes det ødelægger spillet

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
mine bedste øjeblikke på ML er de tider hvor jeg var hjælper / mod. det var mega fedt fordi der er et virkelig fedt fælledskab mellem stafsne. hvor alle er gode ved hinanden og hygger sig

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
De eneste hobbyer jeg har er at sove, spille computer og køre knallert

Har du før været staff på en Minecraft server?:
Ja Jeg har været staff inde på ML og en server der hedder CubeMc

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:
Jeg har lavet en ansøgning herinde som så blev accepteret, og det er efterhånden ved at være et godt stykke tid siden. vil nok gætte på halvandet år

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
I skal vælge mig som staff fordi at jeg har styr på det med at være staff. jeg syntes selv at jeg er virkelig god til at hjælpe andre, og vil gøre alt for at folk får den bedste oplevelse på serveren, udover det er jeg sån okay gammel, Hvilket vil sige at jeg er ret moden. Jeg er ikke den person som skriver grimt til andre eller snakker grimt, udover det er jeg ikke den dovne staff, og vil tage alle de calls jeg kan og hjælpe alle der har brug for hjælp indtil der er fundet en løsning på problemet. Jeg er også okay god til at bygge og kan lidt teknisk men ikke meget. Jeg kan rigtig mange commands fra da jeg var staff og hvis der kommer noget nyt er jeg virkelig lærenem så det bliver intet problem

Andet vi skal vide?:
Nej ikke udover at jeg syntes det er en virkelig god server med gode commands og gode staffs.

Tak fordi du tog tid til at læse min ansøgning.
Håber i kan bruge mig som staff inde på ML

Forsæt god dag :)

Status
Not open for further replies.