Hjælper ansøgning -Martinee

Status
Not open for further replies.
Grundlæggende information -

Minecraft navn:

Martinee
Fornavn:
Mathias
Tidligere Minecraft navne:
Martinee, MartineDK & Martine_DK
Alder:
14, dog snart 15.
Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Ja, jeg kan godt sidde på TeamSpeak (og evt. Discord). Og har en okay kvalitet mikrofon.
Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg er meget aktiv på OpSkyblock, men ser dog frem til og spille på diverse server hen af vejen.
Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Jeg spiller for det meste Minecraft, og kan godt gå over i lidt CounterStrike når jeg lige lyster. Ellers sidder jeg stille og roligt inden på Minelife og hygger med de forskellige spillere ;) Og ja, jeg er på forumet dagligt, for at tjekke diverse updates, eller evt. posts fra andre spillere.
Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
Jeg har meget tid, vil sige 60Timer +/-.
Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Uha, har været bannedt for hack 1gang på en anden server, og fortryder stadigvæk jeg hacket da det faktisk ødelagde min spille oplevelse.
SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
Jeg vil nok bare mute personen der spammer mig, også tage kontakt til en højere staff, og spørger om det var rigtigt det jeg lige gjorde på det givende tidspunkt.
Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
OpSkyblock resat, da jeg tidligere var kørt fast i den gammle.
Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
Jeg var så dum og hoppe ud på nogen togskinner sammen med nogen venner. Hvorefter vi fik den største skideballe af vores lærer. Og derefter lærte jeg man ik skal hoppe ud på togskinner. (lol)
Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Jeg går meget op i noget der hedder SpeedStacking, ellers har jeg bare masser af fritid.
Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
- Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.

Jeg har haft admin på en vens server, hvor jeg bl.a hjalp med og Mute og Banned de forskellige spillere der ikke fulgte reglerne.
SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Nej, faktisk ikke. Prøver så vidt muligt og færdiggøre mine lektier inden jeg sætter mig foran computern.
SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
Jeg vil spørger en lign. staff om at tjekke hackern, hvor jeg selv hopper ind på TeamSpeak og tjekker om han brugte soundboard. Og derefter give en tidsbestemt ban.
Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Uha, den sidste blev lavet i oktober 2017.
Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
Jeg er moden og kan håndtere at have et rank hvor jeg får adgang til at fjerne folk fra chatten hvis de bryder reglerne. Jeg er meget hurtigt til at få overblik over hvem der spammer/skriver grimt. Jeg kan holde mit hovede koldt i pressede situationer. Hvis jeg får at vide at jeg begår en fejl, vil jeg godt selv kunne se fejlen og gøre det godt. Jeg vil være klar til at prioritere at hjælpe andre staffs/spillere frem for selv at spille.
Andet vi skal vide?
Jeg har lige pt. private problemer som måske kan give en effekt på min Onlinetime.

Sckaletz

Ejer
LAN
NPF2018
NPF2017
NPF2016
NPF2015
GGW21
DNP7
Afvist!

Beklager, men du er desværre ikke lige den hjælper, vi søger pt.

Status
Not open for further replies.