Hjælper Ansøgning - LilleJakel

Status
Not open for further replies.
  • Minecraft navn: LilleJakel.
  • Fornavn: Linus.
  • Tidligere Minecraft navne: https://da.namemc.com/profile/LinuzDyret.1, det er et link til namemc, en side hvor man kan finde skins, og kigge navne.
  • Alder: Jeg er 10 år gammel.
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Har en ordenlig mic, og jeg har Teamspeak, snakker dog mest på discord, fordi jeg nulstillet min computer, og har ikke magtet at downloade ts. Men det gør jeg omlidt. ;)
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? Er lige begyndt at spille minecraft, men sidder allermest på Opprison.
  • Hvilke typer spil spiller du? Spiller meget FPS spil, som Fortnite, CS:GO og Minecraft.
  • Bruger du aktivt forumet? Er lige begyndt igen, men kommer selvfølgelig til. (Ved godt det er svært at blive "Ansat" når man ikke har spillet minecraft i langtid.
  • Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Ja, det kan jeg super godt, og der er et bånd mellem spillerne, der er svært at beskrive hvordan det er lavet.
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? Ca 3 timer hverdag, bruger nok 1 time på noget andet også.
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Ja, det har jeg, for langtid siden på en server der hedder DPP, hvor jeg blev bannet får hack, fandt ud af da jeg blev lidt ældre, at det var fandme dumt.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Jeg vil først sige at de skulle stoppe, pga. at deres ven blev muted fordi han var (Fx. Flabet), og hvis de blev ved, vil jeg også mute dem.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren Har svært med at huske nogle, men der kommer nok nogle jeg ALDRIG glemmer.
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Har ikke lavet nogle fejl indefor det sidste år.
  • Hvordan har du behandlet det? Har ikke lavet nogle fejl indefor det sidste år.
  • Hvad lærte du? Har ikke lavet nogle fejl indefor det sidste år.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Spiller rigtig, meget badminton som tager meget af min tid, da jeg spiller Elite.
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? Nej, ikke som sådan, men det også derfor jeg ansøger her, det er for at få skubbet noget igang. Også er det også super spændende!
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.
    Kig sidste spørgsmål. Sorry!
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Sker ikke for mig, da jeg er ret effektiv, og gør det hurtigt, og ellers laver jeg det i sådan en lektie time, som vi har.
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Jeg vil bede en mulig klar "hackbuster" til at tage sig af hacker problemet, også tager jeg en god snak med Soundboard personene. (Begynder de igen, så banner jeg dem)
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? Ja, det er et stykke tid siden.
  • I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Kan jeg ikke huske 3 måneder ish. I don't know.
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? For og fremmest, fordi jeg er moden og ikke er en type der svarer flabet igen. Jeg er også flink til at hjælpe folk, hvis de har et problem, så vil jeg altid gerne løse det. Er dog snart i puberteten, så bliver lidt små flabet (Nok kun dem fra min klasse, jeg er flabet imod, vil ikke gøre det over for de andre staffs, og spillerne, det vil være respektløst. Kun overfor min tætteste venner. Hehe). Så nok der for!
  • Andet vi skal vide? Ikke rigtigt.

- LilleJakel

Status
Not open for further replies.