Hjælper Ansøgning - DenDanskeViking (Også kendt som SickOlie)

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: DenDanskeViking

Fornavn: Oliver

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): SickOlie

Alder: 15

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja, jeg har en "Blue Snowball Black Edition". Rimelig godt ratet mic.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Det må nok være Nprison, Creative eller Towns.

Hvilke typer spil spiller du?: Jeg spiller alt fra skydespil til sandbox spil og RPG spil.

Bruger du aktivt forumet?: Ja rimeligt ofte.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Nu skal i tænke på at jeg er en lonely lille dreng, så jeg kan nok være på et par gange om ugen. Det kunne f.eks. være mandag, tirsdag, torsdag og hele weekenden. (Plus, minus de forskellige timer hvor jeg måske ikke kan i weekenden.)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Ja, og nej. Jeg har aldrig været banned på en officiel Minecraft server af mig selv. Men tilbage i 2016 blev min acc hacked af en ved navn: "PyCJiaH_YT". Han hackede på CubeCraft og Hypixel så jeg var banned i 30 dage på Hypixel og perm på CubeCraft. Har også været banned på masse SuperAwesome servers, da alle de små børn som har servers derinde ikke kan finde ud af at lave en server... Og som den perfektionist som jeg nu engang er, retter jeg jo lidt på dem. Jeg er desværre også god til at se fejl. Men som sagt, retter jeg på dem og derfor for jeg ban.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Det var nok dengang SoupPvP var oppe (Den første). Jeg havde på daværende tidspunkt alle kits, og jeg jumpede så med et kit, og begyndte at dræbe alle på serveren. Det var nok min bedste oplevelse her på serveren.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg er som sagt en lille lonely Boy, og derfor går jeg Pt ikke til noget eller har nogen specielle andre hobbyer end gaming. Og ja, det betyder at jeg langt fra kun spiller Minecraft. Men det er dog stadig mit ynglings spil.

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja, jeg har også haft mine egne servers, heriblandt: VikingPrison, SickPvP og SickServer (Den sidste var en hub server med Prison, SkyBlock og Faction)

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Nej, har ikke lavet en ansøgning før, fordi jeg syntes at jeg var for ung. Derfor har jeg ventet til at jeg blev 15.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi at jeg er en venlig, imødekommende og rar person med et dagligt smil på læben. Jeg har erfaring med mennesker og med staff stuff. Nu tænker i nok. "Og hvad mener du så med Staff Stuff?" Se det er et godt spørgsmål som selvfølgelig fortjener et godt svar. Jeg har som sagt haft mine egne servers og deraf har jeg jo lært en ting eller to :).

Andet vi skal vide?: Ja, jeg har har købt Rank Lord. Det viser måske lidt om min kærlighed til denne server. :) Jeg har også spillet på denne server i lang tid efterhånden og har (næsten) elsket hvert et gamemode i nu må ha' været kommet op med. Mit navn er "Oliver Orland" og min disc er Olie#7808. Har ikke lyst til at udtale mig om min YT kanal da jeg tænker at det vil blive opfanget som reklame. :) Håber ikke at jeg har spildt jeres/din tid på dette :). Jeg forstår også at det måske tager et lille stykke tid inden at jeg for svar, og det er helt forståeligt. :) Jeg respektere hvad i bruger jeres tid på, og respektere i lige så høj en grad jer som staff. Mvh. DenDanskeViking

Last edited:
Status
Not open for further replies.