USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Hjælper ansøgning | Darkey147

Status
Not open for further replies.

Darkey147

New member
Minecraft navn: Darkey147

Fornavn: Niklas

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Har Før heddet _The_Dark_Rider

Alder: 18

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: Ja, jeg har en godt fungerende mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Jeg er tit inde på NPrison fordi jeg er vagt, men ellers hygger jeg mig også på skyblock, og nogle gange på creative.

Hvilke typer spil spiller du?: Jeg spiller rigtig meget forskelligt, lidt af hver genre af spil. Men lige nu spiller jeg mest MC

Bruger du aktivt forumet?: Ja, jeg sidder tit inde på forummet hvor jeg surfer lidt rundt.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Jeg kan sagtens være på 25-30 timer om ugen. Men det kommer til at svinge lidt i forhold til om jeg har vagter på mit arbejde.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Nej jeg har aldrig været bannet før.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Nogle af mine favoritter er når man sidder med en 7-8 stykker på discord klokken 4 om natten og bare snakker, hygger og spiller Minelife sammen.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg arbejde lige nu 2 steder, ellers går jeg på HHX som første g'er.

Har du før været staff på en Minecraft server?: Jeg har før været staff her på Minelife, men ellers har jeg kun været staff på nogle små af mine venners servere.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Jeg havde lavet en ansøgning for ca. 1 månede siden. Ellers havde jeg lavet en i 2017 hvor jeg blev accepteret.

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære? Jeg vil gerne hjælpe serveren, med at give spillerne en bedre oplevelse.

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank? En solid 8, hvis en 10 fx ville være at blive tilbudt 1000 kr. :)

Hvorfor spiller du på Minelife? Jeg spiller på ML fordi jeg elsker fællesskabet på serveren i forhold til andre servere, det er også derfor jeg er vagt. Jeg syntes simpelthen at det er så sjovt at spille med de andre vagter, og fællesskabet er bare så unikt og det er grunden til at jeg bliver.

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff? Jeg er nem at snakke med, Jeg er tålmodig, men jeg er stadig retfærdig hvis nødvendigt.

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du? Jeg starter med at mute folk for grimt sprog og hack beskyldninger og derefter skriver jeg på staff chatten i discord om at der er kommet reports ind på den og den person og skriver hvad de er blevet reported for, til sidst hopper jeg så ind på de forskellige servere og hjælper dem som spurgte efter mig.

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du? Jeg muter personen som jeg ser hacke i den antal dage som de burde blive bannet for, derefter skriver jeg i staff chatten på discord at jeg har mutet den person for hvad de har gjort og ber en mod+ at kigge på det. eventuelt har jeg filmet hvad de gjorde.

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du? Jeg spørger spilleren om hvad det var han havde købt, og hvor lang tid siden, hvis det er over 10 min siden så vil jeg derefter går til en Admin med den information, og ber spilleren om venligst at vente til at en admin har kigget på det.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: I skal vælge mig som staff fordi jeg er venlig overfor andre spillere, og snakker nemt med folk. Jeg har erfaring med at være hjælper i forvejen (selvom det nu er nogle år siden) Jeg er Moden og er klar på at hjælpe alle der har brug for det.

Andet vi skal vide?: Nej ikke lige nu, men hvis i har spørgsmål så sidder jeg tit inde på discorden hvor i bare kan skrive, eller hoppe i samme rum og spørge :)

Last edited:

Zcamt

Head-Administrator
Staff member
Afvist.

Du er desværre ikke den hjælper, vi søger i øjeblikket. Beklager.
Vent en måned med en ny ansøgning, hvis du vil ansøge igen.

- Zcamt & Rallz

Status
Not open for further replies.