USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Hjælper Ansøgning : D

Status
Not open for further replies.

SilasGamer1

New member
Minecraft navn: SilasGamer1

Fornavn: Silas

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Jeg har Altid Heddet SilasGamer1 på Minecraft

Alder: 12

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: ja har en mic har discord

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Nprison og Skyblock

Hvilke typer spil spiller du?: Minecraft og Fortnite og Gta 5

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Tror Sikkert 20 timer og i weekenden er Sikkert 24 timer eller mere

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Ja For at Trolle Folk Men det Vil jeg ikke inde på Minelife Fordi det er Verdens Bedste Server

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Har ikke nogen

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Ingen

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære? Hjælpe Folk Hvis de har Brug for Hjælp

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank? 9.7

Hvorfor spiller du på Minelife? Det er En God Server

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff? Jeg er En God person Jeg Er God til at joke og have det sjovt med folk

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du? Jeg Vil mute dem som skriver grimt Først og Report ham som hacker eller Tag Screen Shot og Sende det til et Mod eller Admin eller Staffs

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du? Report Ham og tag et Screen shot og sende det til et mod eller admin

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du? Så Siger jeg du må Vente til det kommer ellers Skriv til mig eller en Højde Rank staff

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi jeg er En god person og elsker at spille minelife fordi det er en God server

Din ansøgning bliver afvist med det samme, hvis du spørger ind til den på alle tænklige måder - er du indforstået med dette? Jeg vil ikke Gøre Noget hvis den bliver afvist Fordi Det er jo jer der bestemmer om jeg kan blive staff

Andet vi skal vide?: Der er ikke så meget Men Jeg er har spillet Minecraft for 3 - 4 år nu og har haft min Egen Server så Ved Hvordan man skal Være på en Server : )

Have En God Dag

SilasGamer1

New member
Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: det va den Gang jeg fandt ud af Hvor Søde folk Va Her inde'

Her kom den som jeg Glemte

Status
Not open for further replies.