Helper ansøgning - Albert Hein

Status
Not open for further replies.
--------o--------
Minecraft navn: AlbertHein

Fornavn: Albert Hein

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): https://da.namemc.com/profile/AlbertHein.4

Alder: 14

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja, og ja jeg har en fin mic.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Towns - Har altid været også før Sckaletz begynde

Hvilke typer spil spiller du?: Minecraft. Og en smule fortnite (Ved godt det er et dårligt spil :) )

Bruger du aktivt forumet?: Ja ca. hver dag

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Har været online på towny 42 timer siden den 1. Marts

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Er bannet på nogle servere som Hypixel fordi jeg brugte macro i et eller andet.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Da jeg fik lov til at hjælpe skalle med sin by. Og bare når jeg hjælper andre. :)

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Har skole hvis det tæller. ;)

Har du før været staff på en Minecraft server?: Har faktisk eget min egen superawesome server. :D Så nej ikke en seriøs server.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Ja har lavet en helper ansøgning før men da Sckaletz sagde at jeg måtte skrive en mere så tænkte jeg at jeg ville gøre det.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi jeg har intet liv og sidder altid og stener towny. Og fordi jeg elsker at hjælpe, det er simpelthen det bedste jeg ved.
Andet vi skal vide?:
Håber det var nok til ansøgningen. Har bare gjordt det simpelt da jeg ikke kunne finde på mere:)

Tak på forhånd
-
Albert

Last edited:
Status
Not open for further replies.