GoldenTagz-Unban Ansøgning

IGN: GoldenTagz
Ban dato: 24-5-2018
Ban grund: Voldsomt Sprogbrug
Bannet af: Bartehh

Grund til jeg vil have unban: Ok lad os starte fra begyndingen min storebror er quittet fra minecraft jeg har fået hans account fordi jeg ik må få en af mine forældre. Jeg ser en youtuber spille på jeres server og tænker DEN SKAL JEG JOINE! :D. Jeg skriver ip'en ind og ser dette: You have been banned for 24-5-2018 at 17:44 by Bartehh from this server for: Farvel - voldsomt sprogbrug :Så med det samme begynder jeg at lede efter jeres forum opretter en account. Jeg syntes bare ik det er fair at JEG skal straffes for noget som min STOREBROR har gjordt. Tænk venligst over det. Vh. GoldenTagz

Senest redigeret:
For det første så var din brors måde at skrive på så slem, at det var komplet uacceptabelt. Uanset om det står i reglerne eller ej, så er det dog tilladt at tænke lidt selv.

For det andet så unbanner vi ikke en konto, bare fordi hans bror overtager den. At kontoen var bannet på Minelife kunne din bror måske godt have fortalt dig.

Unban afvist!

Det har jeg slet ikke lyst til at skrive her. Det var slemt og på ingen måde acceptabelt. Du kunne jo vælge at spørge ham selv.