GalaGabion - Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.
--------o--------
Minecraft navn: GalaGabion

Fornavn:
Oliver

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Namemc.dk

Alder:
16 - 01-04-02

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?:
Ja, jeg har Teamspeak, samt en mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
Creative samt Survival

Hvilke typer spil spiller du?: C
SGO,Minecraft - lidt Fortnite

Bruger du aktivt forumet?:
Ja, jeg tjekker dagligt for nye infomationer samt andre vigtigte ting

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
alle dage om ugen :p fra klokken 19:00 til klokken 22:00 i hverdagen undtagen fredag,lørdag

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
Har aldrig været bannet på andre serveres, udover lige denne

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
da jeg købte Divine, samt fik en RP-bror <3 @MrFogt/Oliver

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Jeg går i fitness samt svømming :)

Har du før været staff på en Minecraft server?:
Ja, det har jeg, jeg har mange erfaringer som staff-medlem, og ved hvordan man håndtere en staff-sag

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:
Har ingen anelse :p

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
I skal vælge mig frem for andre fordi jeg er moden, ansvarlig, respektfuld, retfærdig, loyal, god humor og ikke mindst fair overfor alle. Jeg kan stå til rådighed når som helst. Som sagt tilbringer jeg for det meste af dagen inde på Minelife.dk og Discorden. Jeg har spillet på Minelife.dk i flere år og har gode erfaringer derinde. Jeg kan både finde ud af at ss og bruge de fleste commands. Jeg holder øje med pvp'en og chatten hver eneste sekund, så jeg ret skarp. Jeg vil altid være retfærdig overfor alle spillere og ingen vil få særbehandling. Jeg mener personligt selv, at jeg er ret moden, og holder alle reglerne til, at kunne blive en staff. Jeg ville se mig selv som en positiv staff, men det mener jeg ikke kun selv, det er der faktisk flere personer, som har sagt til mig. Derfor skal i vælge mig.

Andet vi skal vide?: Nej, ikke foreløbigt

--------o--------

Status
Not open for further replies.