Forslang om ændring af regler

Hej MineLife

Jeg har i et lille stykke tid nu spillet på ML, først en del på skyblock og nu er jeg faldet over Towns.
Efter nu og havde spillet en del Towns, ville jeg lige komme med mine tanker omkring det og forslag til
ændring eller nok nærmere tilføjelse af regler.
Jeg syndes det hele går lidt for meget op i hvem der kan lave de største farms, med flest spawner og hvem tjener mest på kortest tid.
Mine forslag ang Towns, ville være og gøre det lidt mere hardcore.
1. Fjerne så man ikke må stå AFK.
2. Sætte en grænse for hvor store farms man må lave, det er towns det burde gå ud på at få byggede en by op, og ikke lave et claim også bare bygge farms
3. Kan ikke helt lure hvordan, men gøre så det er muligt og lave et [Welcome] sign til sin shop som alle spiller kan se uanset by, så folk måske handler lidt mere med hianden.

En lille opleves som indebære at folk bygger OP farms, her til aften har der været rigtig meget delay/lag på server, det bliver så opdaget af nogen Mods,
efter jeg havde gjort opmærksom på discord at der nok var et lille issu på towns. At nogen havde lavet en farm der fik server til at lave delay/lag pga items flød over det hele. En anden ting jeg ved er at nogen har lavet ko farms hvor de claminer og havde op til 3000 ko spawner, jeg syndes ikke det høre til i towns.
Det er helt ok og havde farms og det skal der også være plads til, man skal jo tjene penge på noget. Men syndes godt det må komme lidt kontrol med hvor store de er.

Det er vist alt fra mig lige nu.
Hvis der er spørgsmål endelig bare spørg og ellers kan jeg også fanges på discord til en snak Bade#8473

vh Bade :)

Ronnie

New member
Forstår ikke helt nummer 1?
Er enig med nummer 2, men det er svære at lavet et limit da et mobchunk er ´16x16' som default, og det er hellere ikke muligt at sætte en limit på hvor mange mobchunks du må have i din by
Nummer 3 er allerede på (Hvad mindre det er blevet fjernet) og der tager man bare et skilt og på første linje skriver man bare [Welcome], derefter bruger du /wwarp ditnavn for at komme til den :)

nummer 1 så der ikke er nogen der kan stå afk en hel nat for at fylde en farm op for så og sælge dagen efter. Jeg syndes man sakl arbejde lidt for at få penge, og ikke bare hvem der kan stå afk mest uanset rank.

Tænker det er forholdsvis nemt og sætte en limit på farms, lav en limit på hvor mange spanwers man må havde pr player. SÅ er det lidt lige meget med mobchunks osv.

Nummer 3 var jeg ikke klar over var en mulighed så det tjekker jeg da lige ud.