FlopsWithSocks Hjælper Ansøgning

Minecraft navn: FlopsWithSocks

Fornavn: Sebastian

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): EmeralHunter, InstantBlue (Link til namemc: https://da.namemc.com/search?q=FlopsWithSocks )

Alder: 14

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja jeg kan sagtens sidde på TeamSpeak. Og ja jeg har en mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Survival og Skyblock (mest Survival)

Hvilke typer spil spiller du?: Jeg spiller for det meste overlevelses spil altså fx. Ligesom Survival og Skyblock

Bruger du aktivt forumet?: Ja, er ihvertfald begyndt på det

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Cirka 2 timer om morgen og 8 timer efter kl. 2. så altså 10 timer i hverdagen. I weekenden der har jeg fra kl. 7 cirka til cirka kl. 01 til 02.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Nej.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Da der var en virkelig rar person som købte rank til mig :) og selvfølgelig da' Minelife åbnede igen efter den røg ned.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Har ik' rigtig nogen hobby uden for Minecraft.

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja! Dog ik en særlig kendt en men kender de basic staff ting =)

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Har lavet en ansøgning før, og det var den 31/8/2018.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi jeg er god til at hjælpe med at løse diskussioner, jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer og jeg tager tingene stille og roligt og ik' totalt vild med caps osv. Jeg kender næsten reglerne ud og ind og er altid klar til at hjælpe ligegyldigt hvem der spørger, og vil også rigtig gerne hjælpe Minelife med at få eventuelle hackers/trollers/spammers og alle dem der mutet og bannet. Og jeg møder selvfølgelig også op til alle møder medmindre jeg self ikke kan så skal jeg nok kontakte en staff i forvejen :D, og jeg er en ærlig og venlig person (får jeg ihvertfald tit afhvide) Og er rigtig god til hvis jeg fx. ser/mærker at der er en der er ked af det så ville jeg selv sige jeg er rimelig god at snakke med. Og jeg er næsten altid 99.99% positiv, ingen kan jo være perfekte ;) xD

Andet vi skal vide?: Nej ik' andet end tusinde tak for at du/i tog jer tid til at læse denne ansøgning :D Håber vi ses på staff teamet :p.

Last edited: