En Hjælper Ansøgning! :)

Halløj! Tak for at bruge din tid på at smutte ind og læse denne her ansøgning! c:
Nå, så skal jeg igang.

1.) Minecraft navn:
ABrokenGirl

2.) Fornavn:
Maja

3.) Tidligere Minecraft navne:
Masanit, Halfa, AnDerpyPlayer, xXCookie_GirlXx, Manico_ og mere.

4.) Alder:
12, fyldte 12 d. 7 Juni.

5.) Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Jepper, det ka' jeg! :D
Og jeg har en mikrofon, Logitech G

6.) Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Det er forskelligt, men jeg forventer nok at jeg bliver mest aktiv på OPPrison når den åbner! c:

7.) Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
- Spil jeg spiller: Fortnite, League of Legends, Minecraft, Sims 4 og Ark Survival Evolved
- Aktivt bruger forumet: Jeps, det gør jeg, men havde en lang periode hvor når jeg prøvede at kommer ind sagde den at Minelife nægtede adgang?
- Kan du lide at spille her: Ja, jeg elsker det, der er så mange venner og flinke mennesker som jeg ikke har mødt, det er fantastisk! <3

8.) Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
Masser! Gik engang til ridning men det er jeg stoppet med, her efter sommerferien tror jeg nok jeg starter til guitar, jeg elsker musik!
Jeg har research-et lidt, hvad der giver jer mest lyst til at ansætte en hælper, og hvad i foretrækker. For at finde ud af, hvor stor sandslynlighed er der egentlig for, at jeg kan få hjælper? Her høre jeg, at i ønske jeres hjælpere være mindst 40 timer på om måneden. Dette kan jeg let udfylde. Jeg tror jeg er ca. ved 70 timer om måneden, sikkert mere.

9.) Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Har været bannet på en server engang da min storebror spillede på den med hack og fik mig bannet fordi han ikke turde blive bannet med sin egen account! XD

10.) SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
Tror nok jeg ville kontakte en højere ranket om info om hvad man skal gøre i de forskellige situationer, så lærer jeg det stille og roligt over tid.

11.) Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
Da jeg var syg ca. 2 år siden og sad og spillede herinde, det var Halifa også, så byggede vi et militær sammen derinde og derfra var vi bare bedste venner! <3

12.) Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
- Fejl: Jeg havde en periode hvor jeg ikke spillede her.
- Behandling: Jeg spillede herinde mere! :D
- Lærte: At Minelife er en fantastisk server! <3

13.) Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Jeg har ingen hobbyer eller aktiviteter. Så jeg har masser af tid! :D

14.) Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
- Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.

Ja, på et par superawesome servers, det vil hjælpe mig med commands og adfærd herinde.

15.) SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Jep... det... det er sket :oops:
Jeg har aldrig prøvet specifikt dette scenarie. Mere: "Jeg skal lige ud og have mad, men jeg klarer lige det her først på Minelife før jeg smutter" agtigt.
Jeg laver tit mine lektier, og jeg skal skifte til en privat skole snart hvor jeg får flere lektier, min første ansøgning uden jeg havde redigeret kan virke
forkert, så nu uddyber jeg mig lidt bedre. Lektier er min første prioritet. Dog er Minecraft det jeg helst vil lave efter mine dudies.

16.) SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
Jeg ville først smutte ind og tjekke den mulige hacker, imens ville jeg kontakte en anden staff der har mere styr på TeamSpeak end mig til at klare det andet. Jeg er ikke skide god til TeamSpeak.

17.) Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Ja, har lavet en d. 30. Januar 2018
Har også lavet flere.
Her er linket:
http://minelife.dk/forum/index.php?threads/en-hjælper-ansøgning-af-aunkownplayer.1296/

18.) Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
Jeg tror, at det jeg er bedst til er at bringe en god stemning og gøre folk trygge.
Det synes jeg er vigtigt fordi at hvis jeg ikke selv oplevede god stemning ville jeg ikke selv besøge serveren igen.
Derfor skal i vælge mig.

19.) Andet vi skal vide?
Jeg hedder Masanit på Twitch og... jeg kan... godt lide mælk XD

Senest redigeret: