USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Den bedste vagtansøgning. :))

Status
Not open for further replies.

swagapandafr

New member
Minecraft navn: swagapandafr

Fornavn: Nina

Alder: 12 bliver 13 den 27, september :3

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Jeg kan bruge discord men har ikke en fungerende mikrofon undtaget på min telefon :)

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Nprison.

Bruger du aktivt forummet? Nej fordi jeg har først lige fundet det men er begyndt at bruge det.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) 10-15 timer om ugen cirka :)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Nej.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg er meget kreativ og kan lide at tegne, sy tøj og lave mad :D

Har du før været vagt på en Minecraft server? Nej men glæder mig meget til at blive det her og holde styr på at folk ikke gør ulovlige ting :3

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nej, jeg har først fået interesse for det nu :D

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Fordi jeg er god til pvp, jeg er meget moden, engageret og efter tid som fange har jeg lagt mærke til at der mangler nogle vagter til at holde styr på tingende :)

Andet vi skal vide? Jeg glæder mig meget til at se og tale med jer og håber at jeg bliver en god vagt som kan hjælpe serveren køre rundt :)

Last edited:

Cuty

Moderator
Staff member
Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Vi vil derfor kontakte dig in-game, og du vil blive sat i gang.

Vi glæder os til at se dig inde.

Hilsen Warden-Holdet.

Status
Not open for further replies.