USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Daniels vagtansøgning

dan_aniel

New member
Minecraft navn: dan_aniel

Fornavn: Daniel

Alder: 13

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja, jeg har været på Discord i 1 år og 1 måned og min mikrofon er klar og tydelig.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? NPrison.

Bruger du aktivt forummet?
Nej, men jeg tjekker herinde en gang imellem.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Omkring 20 timer, men det svinger, da jeg tit skal noget efter skole så som en fødselsdag eller lignende, og jeg kan trodsalt ikke sidde herinde hele tiden. Men for det meste vil jeg helt klart være herinde, da jeg rigtig gerne vil det her.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Nej.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Tror ikke jeg som sådan har nogle hobbyer, men jeg har noget, jeg godt kan lide at lave i min fritid. Det er at se film og at snakke med mine venner over enten Discord eller Skype.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Ja, men det var en forholdsvis lille server, og den gik død fordi ingen gad spille derinde, men da jeg spillede derinde som vagt var der 40 eller 50 spillere hver time.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste?)
Nej.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Fordi jeg utroligt gerne vil være en del af et samfund med andre vagter, og så kan jeg godt lide at bestemme lidt og holde orden. Så synes jeg også det er sjovt at være, og det er trodsalt en alternativ måde at tjene penge på og så ovenikøbet super sjovt. Og jeg har lagt mærke til at der ofte er ingen vagter inde på serveren, dvs. at fangere bliver slået ihjel uden nogen grund af andre fangere, og der er jeg ikke så stor tilhænger af, så derfor vil jeg gøre mit bedste for at være inde på serveren når jeg kan, og så prøve at holde orden.

Andet vi skal vide?