Convid - Hjælper Ansøgning

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:
Mit minecraft navn er Convid, det hedder jeg på de fleste ting så vis i vil finde mig så søg efter det.

Fornavn:
Mit navn er Ziggy, vis i vil have mit efternavn så kan i bare skrive til mig privat

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
Jeg har haft rigtigt mange navne, her kan i tjekke: https://da.namemc.com/profile/Convid.1
Det her er nogle af dem Convid, MatiErDadi, Carlfrede, Limplek, William4030ersej, Zamito, ViiZiion, N0P0TZ, NetflixNChili, DutDutDut, BetterThenHuahwi. Der er virkelig mange. (22 i alt)

Alder:
Jeg er 13 år gammel, jeg har fødselsdag den 30 maj 2005.

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?:
Det kan jeg da godt. Jeg har en blue snowball.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
Skyblock og prison fordi det er det sjoveste, men kan være på alle servere vis i har brug for mig andre steder. :)

Hvilke typer spil spiller du?:
Minecraft, dead by daylight, csgo og fivem er nok mine ynglings.

Bruger du aktivt forumet?:
Det kan jeg da komme til. Jeg er rimlig ny til servern og jeg har været hjælper på en af danmarks største server som er lukket ned nu (DarkStarPvP)

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
3 timer om dagen mindst. Det svarer til 21 timer.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
Alstå jeg hacker ikke i minecraft men har haft ban på hypixel fordi jeg kom til at holde min makro nede. Så det var ikke så godt. Men ellers har jeg kun haft mute.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
Det må nok være at være inde på creative og bygge BurgerKing og subway med min bedste ven.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Ja, jeg spiller Tennis 2 gange om ugen.

Har du før været staff på en Minecraft server?:
Alstå har været staff på DarkStar som jeg sagde før og de lå på ca 100 spillere hele tiden som er ca. det samme som MineLife. Så kan vi også snakke om de små servere med 20 spillere

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:
Nej det har jeg ikke

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
Jeg får tit af vide jeg er en sød og klog dreng, som elsker at hjælpe andre folk. Jeg er næsten altid glad og aldrig sur

Andet vi skal vide?:
Her den 1. december lukker mit tennis ned for vinter, så har nok flere timer Tirsdag og Torsdag! - Mange tak fordi du læste min ansøgning

Last edited:
Status
Not open for further replies.