chunk load

Steevse

Helper
Staff member
faf
Hejsa
Kunne det tænkes at chunk load kunne sættes op på serveren. den er ret lav lige pt og det kan ik rigtig betale sig at lave hårdt arbejde i fx. en kaktus farm da det slet intet giver i forhold til hvis man køber 5 minions og får dem til at mine for sig...

Jeg har pt cirka 23k kaktusser i min farm og jeg får under 100 hver gang den sælger selvom jeg står midt inde i min farm og folk med miner minions tjener et sted mellem 3-5k hver gang deres seller minions sælger.

så lige pt kan det ik rigtig betale sig at lave nogen form for "hårdt" arbejde...

Tænker det kunne være en mulighed at sætte chunk laden op så man har mulighed for at udnytte en farm fremfor "bare" at stå afk og hygge sig med sine miner minions.

Mvh
Steevse

Hejsa Steevse.

Det er et problem jeg kender rigtig godt til jeg har snakket med Sckaletz om at få lavet priserne på afgrøder mere attraktive og lave om på selve hvad man tjener mest på og alt det der og jeg ved at han er igang med at finde ud af en løsning til problemet vi er pt nød til at væbne os med tålmodighed da der er mange ting der driller håber det var svar nok lige for nu ellers så held og lykke med opslaget

Mvh
Frederikmumu [MOD]