Bygger ansøgning - Sunsed

Status
Not open for further replies.

Sunsed

New member
Hej Staff.

Jeg er en 17 årig ung mand, som efter snart 7 års kreativ minecraft er blevet lidt af en haj i hans egne øjne. xd

Jeg har bygget på et masse projekter, samt færdiggjort nogle af dem.
Jeg søger en server som kan tilbyde mig et bygge team med blod på tanden og en masse nye udfordring til mig, så jeg eventuelt kan blive en bedre bygger.

Jeg har en masse erfaring som solo builder, samt lidt som bygge-leder. Jeg administrerede CubeMC bygge team fra en års tid siden, men var nødt til at trække mig tilbage da en personlig hændelse truede mit liv.

Mit minecraft byggeri er enlig bare en hobby for mig, og en måde hvorpå jeg kan finde ro i en stresset hverdag.
Jeg er lige nu under uddannelse på en højere handelsuddannelse hvor jeg ligenu er på 2. år.

Herunder vil jeg sende jer et link til min imgur, hvor jeg har nogle af mine builds blandet med nye og gamle (dem jeg lige havde på min pc).
Jeg er ligeglad med penge og andre former for godkendelse.
Jeg værdiser credits,loyalitet og originalitet.

Enjoy.

/Magnus Witthoft. aka Sunsed.

Last edited:

Sckaletz

Ejer
Staff member
faf
Godkendt!

Vær sød at skrive en privat besked til mig herinde, så vi snarest kan få dig i gang. Skriv meget gerne et par tidspunkter i fremtiden, hvor du kan mødes på eventuelt Discord eller Teamspeak.

... Sckaletz

Status
Not open for further replies.