Bygge ansøgning - oOCubNordDKOo

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: oOCubNordDKOo

Fornavn:
Andreas

Tidligere Minecraft navne:
CubNordDK, nordstjerne10

Alder:
15

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Ja og ja

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg har ikke spillet så meget Minecraft for tiden, men savner at spille creative. Tror kun jeg har spillet på Creative.

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Jeg spiller meget Battle Royal, som F.eks. Pubg eller Fortnite. Udover det spiller jeg som sagt Minecraft. Jeg kan godt lide at spille på Creative, som er det som jeg er mest bekendt med, fordi man møder nye folk, som følger reglerne og spiller Creative for at spille det og ikke for at ødelægge det for andre.

Hvor meget tid har du til at være Bygger?
Jeg har mandag til onsdag hver uge og hver anden uge har jeg weekenden til også at bygge.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Har nok været banned på en server, men det er så lang tid siden jeg ikke kan huske det.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
Tror bare de bedste øjeblikke er der, hvor man har det sjovt og ingen ødelægge spillet for en.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Som sagt spiller jeg også andre spil og det er sådan cirka det.

Har du tidligere været Bygger på Minelife?
Nej

Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke?
Har i 2016 og 2017 var jeg bygger på DDP, GGPVP i lidt tid, Daily Life og 2 mindre servere.

Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier?
Har omkring 4 års erfaring, men det er efterhånden lidt tid siden jeg har bygget noget stort, så har nok glemt nogle commands, men burde ikke være så stort et problem at lære igen.

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?

Nej ikke rigtigt, fordi jeg laver mine lektier i skolen og hvis ikke så sørger jeg for dem først.
Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Nej
Hvorfor skal vi vælge dig som Bygger/staff?
Fordi jeg har meget erfaring fra andre server og jeg kan lide at bygge og især at bygge store ting, fordi man kan fordybe sig mere i dem.
Andet vi skal vide?
Jeg er bedst til landskab og mediavel.
Ved det er lidt billeder, men det var lige det jeg kunne finde.

Vedhæftninger

Status
Not open for further replies.