Bentebaby - Hjælper Ansøgning

Status
Not open for further replies.
  • Grundlæggende information:
  • Jeg hedder Stella og går til basketball en gang om ugen, dog spiller jeg en hel del på Minelife.
  • Minecraft navn:
  • Bentebaby
  • Fornavn:
  • Stella
  • Alder:
  • 13
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
  • Ja det kan jeg, og ja det har jeg.
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife?
  • Jeg er lige pt. mest aktiv på Creative, men det skifter.
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
  • Jeg spiller for det meste online spil. Ja jeg bruger forumet, både til at kigge og følge op på det nyeste. Jeg elsker at spille på jeres servere og er lidt kommet tilbage efter en lille pause, dog regner jeg med at forblive her i de næste mange år
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
  • Omkring 5-7 timer om dagen, ville jeg kunne være aktiv og i weekenderne hele dagen stortset.
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
  • Nej, det har jeg ikke.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
  • Jeg ville som det første bede dem lige så stille om at lade vær, hvis de ikke kan det så ville jeg give dem mute i 10 minutter, hvis de så begynder igen må jeg gøre det længere tid.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren.
  • Det var helt klart næsten lige da jeg startede med at spille og jeg blev taget om og blev venner med en del.
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
  • Jeg har for ikke så lang tid siden lavet en fejl, hvor jeg desværre kom til at håndtere noget på en lidt forkert måde, og det ville jeg gerne indrømme. Jeg fik snakket ud om det med de mennesker som var en del af problemet. At håndtere ting lidt anderledes er i hvertfald hovedpunktet for hvad jeg lærte.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
  • Jeg spiller basketball en enkelt gang om ugen.
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
  • Jeg var engang mod på en engelsk server hvor jeg også spillede dagligt, desværre lukkede den. Jeg var som sagt mod, og jeg fik en del færdigheder i hvordan jeg skal håndtere sager som ikke går godt og folk som måske ikke ville opføre sig ordenligt. Jeg synes klart det giver mig et 'forspring' i forhold jeg lærte en del om hvordan jeg skulle håndtere mennesker og rette op på sager som måske kan se ud som om det ender dårligt. Dette ville også sige jeg sagtens kan snakke engelsk hvis der er nogen der kun snakker engelsk, eller som kan snakke engelsk.
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
  • Det er ikke noget jeg personligt selv har oplevet før, men jeg har hørt om det før og så ville jeg nok bare ligge computeren fra mig kort og få arbejdet så godt jeg kan.
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
  • Evt. prøve at kontakte et andet staff medlem som også ville kunne hjælpe.
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
  • Jeg har lavet et par, dog kun en her, det er et stykke tid siden, kan ikke huske den præcise dag.
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
  • Jeg ville have stor mulighed for at komme på konstant, og jeg synes selv jeg håndtere sager som kan være svære godt.
  • Andet vi skal vide?
  • Nej, men hvis i har spørgsmål så spørg endelig.

Senest redigeret:
Status
Not open for further replies.