USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

ansøning om hjælper.

joachimmolin

New member
Minecraft navn: joachimmolin

Fornavn: joachim

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): har ingen

Alder: 14 år gammel.

Kan du sidde på Discord, og har du en mic ?: ja og ja

Hvor er du mest aktiv på Minelife ?: inde på survival :D

Hvilke typer spil spiller du ?: mest minecraft men lidt forsælligt spille ogs en del skydespil

Bruger du aktivt forumet ?: ja bruger enten forum eller discord hvis jeg mangler hjælp :D

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen ?: jeg går i skole fra 8-15 så ca fra 16-21 om dagen så ville sige 10 eller mere timer

Har du nogensinde ikke været forbudt på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: har ik været bannet på andre server

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren: den bedste opblevelse må helt sikkeret være når der er keydrop det er fedt

Hvis du har nogen, som hobby eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft ?: går til batminton, men ellers laver jeg ik særlig meget andet

Har du før været ansatte på en Minecraft-server ?: har været ansat på freakvilly for noget tid siden hvor jeg var vagt.

Har du tidligere lavet og ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen til din sidste ?: har lavet 1 ansøning før og datoen er jeg ik helt sikker på men tror det må være lige før december.

Hvorfor skal vi vælge dig som personale ?: fordi jeg er en person i kan stole på 100% og ville bare hjælpe serveren så meget som jeg kan ;D

Andet vi skal vide ?: Jeg
har spillet på minelife ca 2 år så håber da jeg vælger mig
ville ogs gerne være mod hvis det er bedere jeg er det :D