USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgning

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: Hlamza.

Fornavn: Hamza.

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
Alder: 14

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: Begge dele ja.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Creative, spiller meget sjældent på andre servers.

Hvilke typer spil spiller du?:
Minecraft, Clash of clans :) Det er de 2 spil som jeg aktivt spiller.

Bruger du aktivt forumet?: Nej, få gange for lige at kigge men ikke så meget igen.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Nok til at nå de 50 timer og meget mere, er aktiv dagligt i flere timer ad gangen

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Nej ikke lige af hvad jeg husker, har altid kun spillet på Minelife

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
Det var dengang da RP på creative var meget populært, det var meget hyggeligt.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Nej det har jeg ikke, hele mit liv er bare fuldt ud skole, gaming og arbejde.

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja jeg er staff på HaydesPvp lige nu men den er stadig igang med at blive lavet, ellers har jeg været staff på sådan nogle servers mine venner har lavet for billige penge. i 2017 var jeg Hjælper i Fortabt i et kort stykke tid før den lukkede.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Ja det har jeg, tror den sidste blev lavet 1 oktober er dog ikke helt sikker.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Det skal i fordi at jeg er meget moden og ansvarlig, har spillet på minelife i snart over 6 år nu så kender serveren rigtigt godt og har alle mine venner her. Jeg ser mig selv som en life saver på creative haha, fordi at jeg er der hele tiden og det ik altid der er en staff på så når nye folk kommer og de spørger om hjælp så hjælper jeg dem selvfølgelig med at komme igang eller besvare deres spørgsmål fx. Jeg er en meget glad og positiv person der er klar til alle udfordringer i vente

Andet vi skal vide?: Nej ikke lige af hvad jeg tænker

Status
Not open for further replies.