USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgning

Hej Minelife vagt team, jeg er en gammel minelife vagt der af hjertet ønkser at komme tilbage på vagtholdet, da jeg virkelig savner de vagter der er på minelife.
Desværre klokkede jeg i spinaten som moderator og mistet derfor også mit vagt,.
Jeg har valgt at genansøge til jer da jeg håber at i har brug for mig, jeg kender rigtig mange af de vagter der på minelife lige nu
samt at jeg har fået en masse erfaring indenfor vagt ranket, da jeg efter min vagt tid på minelife har været på LTC-Prison
Men da jeg faktisk ikke føler at den server har det vagt team som jeg elskede vagt at ansøge om at kunne komme ind hos minelife igen :D

(et5 pt stadig ansat på LTC prison, men siger op hvis jeg bliver acceptet)
(Blev fyret som A-Guard)

Minecraft navn: Spejdertossen

Fornavn: Cecilie

Alder: 16

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja, det har jeg bruger discord hverdag og jeg elsker at snakkede med andre folk

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Nprison

Bruger du aktivt forummet? ja, har også genansøgt om staff så holder øje med forummet her for tiden, men læser alle de opslag der kommer ind her samt på discorden

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) 50 timer

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Ja men det var et fejlban

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? jeg går i 1G og så arbejder jeg på en indtution for særligt udsatte børn og unge

Har du før været vagt på en Minecraft server? ja, Freakyville, MInelife og LTC-prison

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) det var tilbage i januar hvor jeg blev accepteret, men blev fyret kort tid efter, men har været vagt flere gange siden

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? fordi, jeg har prøvet det før, samt at jeg virkelig savner at være en del af et ordenligt vagthold

Andet vi skal vide? Niks, i har fået det ad vide i skal bruge, så nu håber jeg bare at i gider læser min ansøgning og forhåbentlig lader mig komme tilbage til de bedste vagter jeg kender

Last edited: