Ansøgning

Status
Not open for further replies.
  • Minecraft navn: Marqs__
  • Fornavn: Marcus
  • Tidligere Minecraft navne: Frezzeee, Frozty__ og _ImOnCoke
  • Alder: 15

• Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Jeg kan sagtens sidde på tsen, sidder som regel ind på tsen 2-4 timer som minimum.

• Hvor er du mest aktiv på Minelife? Survival, souppvp og så nok Vanilla, når den bliver opdatere til 1.13

• Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Spiller primært fantasy, rollplay. Bruger Forumet ca. 2-3 gange om ugen. Jeg elsker at spille på serveren når jeg altså har noget og lave.

• Hvor meget tid har du til at være Hjælper? minimum 8 timer om ugen :)

• Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Har kun været bannede herfra, op til flere gange, 3 gange for hack 1-2 år siden, Fejltagelse 1-2år siden, For at være en kæmpe klaphat 4-5 måneder siden.

• SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Kigger om fejlen passer, hvis nej, vil jeg bede ham/hun om at stoppe eller mute, hvis ja vil jeg unmute og sige undskyld for fejltagelsen.

• Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Før jul, hvor jeg var et kæmpe svin overfor serveren, bl.a. staffteamet. I startede var jeg meget lige glad, men som tiden gik ind så jeg at det var fuldstændigt dumt. Jeg lærte at jeg skal tænke mig om en sidste gang inden jeg gør noget, og at jeg skal hold ting man lover.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren, Sidste gang hvor jeg blev staff, eller da jeg fik unban for at være en klap hat.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Træner op til flere gange om ugen, men det kommer ikke til at påvirke det storer

• Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. Har været moderator på Ml før, men det sku lige det eneste jeg kan huske.

• SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Både ja og nej, lige for tiden fokuser jeg meget på lektier, men skal nok få overholdt de timer som man skal have på Ml.

• SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Bede spillerne om at bruge /Report så modne kan tage dem og i mens går jeg på tsem for at se om der passer, hvis skrive til en mod+ som kan gøre noger ved det (evt. Optage det og sende som bevis)

• Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Har lavede flere ansøgninger, den sidste var den jeg blev acceptede på. Kan ikke huske datoen (Ansøgte på det gamle forum)

• Andet vi skal vide? Jeg får står fuldt ud et nej, efter det jeg gjorder. At i mistede lysten/evnen til at tror på jeg kan gøre det ordenligt

• Hvorfor skal vi vælge dig som staff? Fordi jeg ønsker at bevise jeg kan være en ordentlig person, i stedet for den klap hat i bannede 4-5 måneder siden

Senest redigeret:
Status
Not open for further replies.