Ansøgning til Builder, fra palle9000

Grundlæggende information -

Minecraft navn: palle9000

Fornavn: Patrick

Tidligere Minecraft navne:

Alder: 18

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeg har discord, men teamspeak ville jeg sagtens kunne få hentet ned også.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Survival & Creative

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Spiller kun mc, og hovedsageligt kun på Minelife.

Hvor meget tid har du til at være Bygger? Afhængig af dagens program, men et minimum på 3 timer om dagen, ville jeg godt kunne levere

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Nej

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren Den gang tilbage til den gamle opprison tid, synes det var skide hyggeligt. Jeg lagde en stor ære i at være mod-medlem.

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Jeg har lært at det ikke nytter noget at snakke uden om tingene. Hellere bare være ærlig for starten, og fokuser på det lange game, istedet for det korte.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Fitness, Gymnasium, Fester, Venner & Frisbee

Har du tidligere været Bygger på Minelife? Nej, men har bygget diverse projekter for SCK - Survival spawn, factions spawn, opprison mine.

Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke? Nej

Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier? Ja det har jeg

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Haha ja det er det jo nok, jeg synes tiden på minelife går ekstremt hurtigt, men med ansvar følger der jo også konsekvenser, så det kan ikke rigtig betale sig på langt sigt at blive ved med.

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Har skrevet en kort besked til SCK, om der var brug for hjælp, men ville ikke kalde det en ansøgning

Hvorfor skal vi vælge dig som Bygger/staff? Fordi jeg hygger mig med at bygge store projekter. Jeg elsker at formode at bygge noget stort, som andre også kan få glæde af. Plus, så har jeg en stor erfaring med at bygge på Minelife + at være staff.

Billederne kan være misvisende, men evt. tjek dem ud i creative på

/plot home palle9000 1 (stort bjerg)
/plot home palle9000 2 (opprison mine)
/plot home palle9000 3 (twins bygninger)
2018-06-23_11.06.41.png 2018-06-23_11.07.22.png 2018-06-23_11.09.24.png 2018-06-23_11.09.42.png 2018-06-27_23.12.36.png 2018-06-27_23.12.48.png 2018-06-27_23.13.01.png 2018-06-27_23.17.20.png 2018-06-27_23.17.49.png 2018-06-27_23.18.09.png