USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgning til at være hjælper på Minelife.dk - Pabloisgood

Status
Not open for further replies.

pabloisgood

New member
Ansøgning til at være hjælper.

Minecraft navn:
Pabloisgood

Fornavn:
josef

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
Mit tidligere navn har været josefharty på Pabloisgood accounten ellers har 2 andre minecraft profiler Playgamerdk og playgamerdk14.

Alder:
15 år. 16 år til d.10 maj.

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?:
Ja, jeg kan sagtens bruge discord og har en fungerende mikrofon som heder Kingston HyperX Cloud Alpha.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
Jeg er mest online på Nprison og har været meget på Opprison da det var der og survival og soup pvp nogle gange men ellers er jeg 9 ud af 10 gange inde i Nprison.

Hvilke typer spil spiller du?:

Jeg spiller mest Minecraft men eller spiller jeg CS:GO, Rust, Escape from tarkov, Rainbow six siege, 7 days to die og Gta 5 Rp Som er nogle forskellige spil der inkudere open-world survival og Action.
Bruger du aktivt forumet?:
Jeg er meget tit inde at se på forum, for at se de nye beskeder og threads andre har skrevet.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
Jeg kommer til at være hjælper ca 2-5 timer daglig dagen og i weekenden kan jeg være hjælper i 3-10 så ca omkring 20 timer om ugen men i denne her Corona ferie vil jeg være mere på end en normal uge.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
Nej, jeg er aldrig nogensinde blevet bandet før på nogle server.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
Jeg har mange forskellige øjeblik på server. Her er nogle eksempler på dem: Da jeg spillede på Nprison og drillede vagter sammen med min ven eller da jeg spillede skyblock og min ven kom til at hoppe ud over med alt sine ting eller da jeg mødte nogle spiller som jeg så blev gode venner med i virkeligheden efter at spille på Minelife.dk .

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Ja, jeg har nogle interesser uden for gaming. Jeg går i fitness world og træner 2-3 gange om ugen og så er jeg nogle gange ude med mine venner om weekenden ellers er jeg der hjemme og spiller.

Har du før været staff på en Minecraft server?:
Ja, jeg har været Hjælper i lidt over en god måned.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:
Jeg har lavet en hjælper ansøgning ved august som jeg ikke kan finde dato på og så har jeg lavet en vagt ansøgning.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
Jeg synes at i skal vælge mig, fordi jeg kan være meget aktiv i nogle perioder og at jeg ville tage det ansvar jeg får seriøst. Jeg er god til at håndtere situationer, og jeg er nem og flink at snakke med og så er jeg meget tit på der hvor der ikke er nogle hjælper på, så vil jeg selfølgelig også støtte denne her fantastikse server som jeg har spillet på over 1 år:)

Andet vi skal vide?:
Jeg har faktisk ikke andet end at sige 1000 tak for du gav dig din tid til at læse denne hjælper ansøgning.

Status
Not open for further replies.