Ansøgning som Moderator/Administrator

Austen_Dayton til Moderator/Admin

• Forblive normal uden rank

• Moderator

• Administrator

Results are only viewable after voting.
Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: Austen_dayton; Nick: Sergent_Petterson

navn: Sander Valentin Raun

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):

https://da.namemc.com/profile/Csnano.1

Alder: 21

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeg har et Logitech G933 Headset med en velfungerende mikrofon. Sker der fejl på mit headset, har jeg 3X G933 Logitech Headset liggende klar til udskiftning. Jeg bruger mest discord, men hvis alt kontakt føres over ™, så er det sådan.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Survival 2

Hvilke typer spil spiller du?: Survival,CSGO,GTA V, Forza Horizon 4, H1z1, Diverse andre spil.

Bruger du aktivt forumet?: Det kommer jeg til

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: 7-14, det variere utroligt meget,da jeg arbejder samt er ifærd med planlægning af flytning til ny lejlighed med kæresten. Samt så er jeg i gang med at uddanne mig til lastbil chauffør med hænger. Jeg har allerede kørekort til lastbil, er i gang med forvogn. Jeg nyder i hvert fald og tilbringe tid på Minelife serverne, da jeg synes det er afstressende.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
Nej. Aldrig

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
Da jeg fik udstedt ULTRA Rank af PixelOnDuty på serveren. Generelt er alle folk på serveren gode til at være imødekommende.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Jeg træner i fitnesscentre, samt er jeg i færd med erhvervelse af lastbil hænger kørekort. Arbejder i Fitnessworld, Føtex Og hjælper gamle mennesker med at slå deres græs...

Har du før været staff på en Minecraft server?: Jeg har før haft staff på servere, men det ligger så langt tilbage ca 1-2 år siden. Jeg har haft en okay stor pause fra servere, da jeg har været i militæret og har ikke rigtig brugt tid på gaming i den tid. Jeg har selv ejet nogle små servere, men lukkede dem ned, da jeg ikke havde tiden til at vedligeholde dem.

- Hvis ikke du har haft admin/staff på andre, kender du så til commands?

Jeg kender 100% fuld ud commands. Jeg har tidligere eget et par mc server, hvor jeg tjente lidt. (De var utrolig små)

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Nej

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Jeg ønsker at være staff fordi jeg finder mig selv som værende en meget moden mand på 21 år, som har været i militæret, bor i egen lejlighed, samt arbejder i min hverdag på fuldtid diverse steder. Jeg synes at I har brug for lidt flere admins, så der ikke er nogen der tror, at de kan løbe rundt om hjørner og gøre lige hvad de vil på serverne uden der forekommer konsekvenser. Ligeledes så kan jeg godt lide at have en rang, da jeg selv tilbage i tiden har ejet nogle servere.. At have retfærdigheden i hånden og selvfølgelig uden at misbruge den. Synes jeg det ville være rigtig positivt, at kunne hjælpe til, når det brænder. Istedet for at jeg selv skal tage kontakt til administratore ifb med brud på reglerne af diverse aspekter.

- Hvordan tror du vi ville kunne forbedre vores Community?

Jeg vil mene, at flere admins = mere kontrol over serverne og mindre folk der bryder reglerne. Ligeledes, så ud fra min uddannelse i militæret, har jeg lært utrolig meget om disciplin. Jeg agter og sørge for ro og orden på serverne. Ligeledes ønsker jeg at alle folk kan være på serverne uden at der er nogen der skal føle sig udsat eller føle sig utilpas på serverne. Alle folk skal have det sjovt på serverne og sådan skal det altid være!

- Hvorfor er det lige præcis dig vi skal vælge i forhold til de mange andre som ansøger som admin?

Jeg er 21 år. Har tidligere været i militæret, så jeg ved utrolig meget om disciplin, samt hvordan man håndtere situationer, som kan være hektiske. Jeg har lært utrolig meget om respekt over for andre folk. Ligeledes så vil jeg mene, at jeg er meget voksen og har egenskaberne til at skabe mere ro i serverne end mange andre kan. Jeg siger dog ikke at de nuværende admins fejler på de punkter. Jeg synes de gør et utrolig flot arbejde.

Andet vi skal vide?:

I min fritid arbejder jeg fuldtid i fitnessworld, føtex, ligeledes er jeg i færd med at erhverve lastbil hænger kørekort. Jeg træner aktivt i fitnesscentre, da jeg godt kan lide og vedligeholde min sunde krop stil. Samt så laver jeg af og til igennem dagen militære mikrotræninger, som jeg har lært at udføre ifb med min tid i militæret. Til d 1 maj får jeg udstedt lastbil hænger kort, med henblik på at kunne køre nattekørsel og tjene en god portion penge. Jeg vil gerne en dag kunne forsørge min mor.

Min livret: stegt flæsk med persillesovs.

Jeg er utrolig god til at snakke engelsk, da jeg har været bosat i London i 1 år. Udover det ene år i London, startede min verden med online gaming tilbage i Runescape, hvor det hele startede, hvor min storebror, lærte mig engelsk.. Senere med tiden lærte jeg det hele selv og allerede i 3 klasse i min folkeskole var jeg den bedste til engelsk i hele klassen med accent og det hele.

Med det sagt har jeg spillet minecraft i omtrent 10.000 timer igennem min tid. Jeg har ingen beviser for det. Men jeg kan fortælle, at det er spredt ud på over 5 konti.

Jeg glæder mig til at høre jeres tilbage melding. Uanset hvad meldingen bliver, så ser jeg frem til nogle gode hyggelige stunder på jeres servere. Jeg synes i gør et utrolig flot arbejde!

Kontakt mig endelig for flere spørgsmål

Med Venlig Hilsen
Sander Valentin Raun

Status
Not open for further replies.