Ansøgning som hjælper

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: Dulan123

Fornavn: Christian

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Har ikke haft nogen tidligere navne

Alder: 18

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeg har Teamspeak og jeg har en god Mikrofon

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Lige nu er jeg mest aktiv på Nprison hvor jeg spiller som vagt men er også begyndt at spille lidt Towns med nogen venner.

Hvilke typer spil spiller du?: Jeg spiller Minecraft og Fifa

Bruger du aktivt forumet?: Jeg går ind nogen gange om ugen får at tjekke om der er sket nået nyt på serveren og hvad folk har lagt op.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Mandag 15.00-1900 Træning klokken 19.00 Tirsdag 15.00-22-00 Onsdag 15.00-22.00 Torsdag 15.00-20.00 Træning klokken 20 Weekenden kan jeg spille i langtid.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Jeg har aldrig været bannet på de servere jeg har spillet på

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Det bedste øjeblik er da jeg blev vagt får første gang på Minelife fordi syntes at det så sjovt ud så jeg valgte at skrive en ansøgning som vagt.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg går til Floorball og har spillet det i nogen år nu

Har du før været staff på en Minecraft server?: Jeg har været staff på en af en af mine venners servere.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Jeg har lavet en hjælper ansøgning før det er langtid siden så kan ikke helt huske datoen på hvornår jeg lavede den

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: I skal vælge mig fordi jeg kan godt lide at hold ro og orden og gerne ville holde styr på hvordan folk snakker til hinanden og jeg ville gerne hjælpe folk med de forskellige problemer folk har og ville hjælpe serveren med at få de personer der ødelægger spillet.

Andet vi skal vide?: Nej det er der ikke :D

Venlig Hilsen Dulan123/Christian

Status
Not open for further replies.