Ansøgning som hjælper på ml

Minecraft navn: Mit Minecraft navn er a1b2c3lou

Fornavn: Mit rigtige navn er Malou

Tidligere Minecraft navne: Har to andre. Den ene hedder Candy4life og det er det eneste den har heddet, den anden har heddet Malle_1, DenSejeOstehaps, VaffeljernMedH, og nu hedder den I_Love_Voldemort og min main har heddet a1b2c3oliver men er mange år siden ellers har den kun heddet a1b2c3lou

Alder: Jeg er lige fyldt 15 år

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja jeg kan godt være på TeamSpeak er nærmest derinde hver dag, Og ja jeg har en Mikrofon

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Vil sige jeg er lidt over alt, men hvis jeg skulle sige dem jeg er mest inde på er det nok OPprison, Skyblock og HCsurvival

Hvilke typer spil spiller du?: Spiller ik rigtigt andre spil end Minecraft, og nogen gange Sims

Bruger du forumet?: Ja jeg bruger forumet nogen gange når jeg fx skal ind og se nyhederne

Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?: Ja, jeg kan godt lide at spille på jeres server. Spiller ikke rigtig på andre server da jeg finder MineLife mest interessant

Hvor meget tid har du til at være Hjælper?: I sommerferien vil jeg have alt for meget tid til at spille herinde, skal dog starte på efterskole den 8/8. Men vil self gøre alt for at jeg kan komme på et par timer om dagen, og i weekenderne ville det være omkring de 4-6 timer om dagen

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Har aldrig været bannet på en stor/offentlig server, de eneste servere jeg har været bannet på har været nogen af mine venners, og det har altid være for sjov eller for at drille

SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?:
Jeg vil starte med at forklare dem grunden til deres ven fik mute, og hvis de så forsætter og begynder at blive provokerende/begynder at skrive grimt, vil jeg mute dem

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren:
Jeg vil ikke rigtig sige at jeg har ET bedste øjeblik, der sker mange små gode øjeblikke.. Men hvis jeg skulle vælge et rigtigt godt et skuller det nok være dengang jeg blev vagt, her for et par mdr siden

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?: Har lavet mange fejl som vagt fx, og der sagde jeg self altid undskyld til den/de personer det gik ud over, og vil jeg også gøre i fremtiden hvis jeg skulle komme til at lave en fejl

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Laver ikke rigtigt noget i min fritid, andet end at gå tur, tag ud og træne eller være sammen med venner/familie, og efter sommerferien når jeg skal starte på efterskolen, skal jeg self i skole, også kommer der sikkert også nogen aktiviteter jeg skal deltage i

Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?- Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper: Kun inde på mine venners server, hvor jeg har hjulpet med forskellige ting, har også været staff på ml før men var ikke særlig lang tid, og er også et godt stykke tid siden.

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?: Nej, da jeg altid har haft nok tid til at lave lektier henne i skolen og hvis det skulle ske jeg ikke for det nået i skolen, tager jeg altid 1 time efter skole til at færdiggøre dem.

SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?: Jeg vil finde en mod+ som kan klare det med hackern, da man som hjælper ikke kan give ban men kun mute, derefter vil jeg gå ind på TeamSpeak og bede personen som bruger soundboard om at stoppe og hvis personen bliver ved vil jeg tilkalde en mod+

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Lavede min vagt ansøgning her i slutnigen af November er jeg rimelig sikker på, mener også jeg engang lavede en hjælper ansøgning men er meget lang tid siden så kan ikke rigtig huske datoen

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: i skal vælge mig fordi jeg har masser af tid til at være online i, og fordi jeg har spillet inde på servern i lang tid så vil gerne prøve at tage et skridt videre og bliver en del af staff teamet og være med til at hjælpe servern/spillerne

Andet vi skal vide?: Neej, synes jeg har fået svaret godt på spø
rgsmålene og føler ikke rigtig der er mere at sige.

Tak fordi du/i tog jer tid til at læse ansøgningen, også vil jeg vente spændt på et svar :D
Mvh Malou/a1b2c3lou :D