Ansøgning som Hjælper på __Smoki__

Status
Not open for further replies.
Hej Staff jeg vil gerne Ansøg om Hjælper på Minelife.dk

Minecraft navn: __Smoki__

Fornavn: Philip Giversen

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Brian_SandBerg https://namemc.com/search?q=__Smoki__

Alder: Jeg er 15år

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja jeg kan Godt sidde på TeamSpeak og ja jeg har en mic som er god det siger mine venner

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: på vanilla

Hvilke typer spil spiller du?: CS:GO og minecraft

Bruger du aktivt forumet?: Jeg er herinde hver dag så det vil jeg Sige ja til

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Mandag 15.00 til 18.00 Tirsdag 14.00 til 17.30 Onsdag 15.00 til 21.00 Torsdag 15.00 til 17.30 Fredag 15.00 til 18.00

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Nej der har jeg ikke

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Det er nok der hvor jeg blev bedre end mine Venner

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg spiller håndbold og så går jeg til Gocart

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja det gamle strandet Der var jeg Mod men så kom der ny Ejer

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Nej det har jeg ikke

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi jeg Hygger mig men de andre spillere på serveren og fordi jeg har lidt erfaring Som Hjælper og Mod

Andet vi skal vide?:
Jeg har også gået til motocross
Mvh Philip Giversen

Status
Not open for further replies.