Ansøgning som bygger:D

Status
Not open for further replies.
Fornavn & Alder: Megasvin men alle kalder mig bare for Mega jeg er 22 år
af princip bruger jeg mit IRL navn mindst muligt online håber i kan forstå og respektere det.

Ingame-navn samt tidligere navne: Megasvin har været mit navn i lang tid

Har du førhen lavet en bygger-ansøgning?
Nej

Hobbyer ud over MC (Spiller du andre spil til formål for teambuilding.): spiller apex legends, rocket league, overwatch, league of legends, gta V og en smule fortnite men aldrig aleneXD.

Har du TS, og har du en mikrofon der fungerer?:
Har ts discord gidder ikke skype har et razor kraken headset der funger fint.

Bruger du skype, eller kan du komme til det?: helst ikke

Hvor lang tid kan du være online ugentligt, og hvor lang tid har du spillet på serveren generelt?
går arbejdsløs lige nu så kan være på så længe jeg lysterXD

Kan du fungere under tidspres og overholde deadlines? (Dsv. blive færdig med et projekt på et aftalt tidspunkt)
ja
Hvordan vil du vurdere dig selv som bygger, er du god?
jeg er lærenem og i må jo vurdere om jeg er god på mine billeder.
Hvordan vil du beskrive din byggestil? (Og vil du være i stand til at udvikle dig, til at passe bedre ind på holdet?)
medeival, moderne, steampunk, organic, terraforming.
SCENARIE:
Du har en upcoming deadline, men er overhovedet ikke i “bygge-humør”. Du ved at du skal have lavet din del færdig, før projektet kan fortsætte. Hvad gør du?
bygger hurtigereXD.
SCENARIE:
Du er uenig med en med-bygger om hvordan et projekt skal færdiggøres og byggelederen er der ikke til at løse det. I ved at i skal have det færdigt hurtigst muligt. Hvad gør du?
mindgamer personen på den måde at han får lov til at bygge sit og jeg kommer tips og forslag så det går i en retning jeg også kan være med til.
Har du før været bygger på en Minecraft server?
ja har bygget hungergames maps på en server da idéen om hungergames i minecraft lige blev tilXD
Hvorfor skal vi vælge dig som bygger?
fordi der ikke mange andre der har søgtXD
Andet vi skal vide?
nææ...............................
Billede af noget DU SELV har bygget:
Er stadig igang med cathedralet. by1.png by2.png by3.png by4.png by5.png by6.png by7.png by8.png by9.png by10.png

Last edited:

Leo Ravens

Administrator
Staff member
faf
Vi kan godt lide dine byggeevner, men føler ikke at du tager opgaven helt seriøst. Vi respekterer at du ikke vil oplyse dit navn, men det er en af de faktorer der gør, at vi ikke føler vi du kommer med de oplysninger, der er påkrævet.

Ansøgning AFVIST

Status
Not open for further replies.