USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgning om vagt

Status
Not open for further replies.

xXtorretogamerV2

New member
Hej jeg ansøgning om vagt og jeg har startet den her server på 2 dage siden. og har hør at man kunne få vagt kun så tænkte jeg måtte prøve. og kan rigtitg godt lide den her server og den er hyggeligt og sjov og alle folk er meget søde.

steffan1m

Moderator
Staff member
Hej xXtorretogamerV2 Du skal bruge denne formular for at blive vagt. Og din ansøgning skal lægges ind under "ansøning om vagt rak"

Minecraft navn:

Fornavn:

Alder:

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?

Hvor er du mest aktiv på Minelife?

Bruger du aktivt forummet?

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?

Har du før været vagt på en Minecraft server?

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?

Andet vi skal vide?

xXtorretogamerV2

New member
fornavn: Enes.

Alder:11

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: er mest på nprison

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?: ja kan godt bruge discord og min mic er fungerende

Bruger du aktivt forummet?: nej men vil gerne lære at være aktiv i forummet

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt?: 3 timer

Har du nogensinde været bannet på andre servere?: ja fordi jeg brugte hacks da jeg var 9-10 år men bruger det ikke mere

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?:????

Har du før været vagt på en Minecraft server?: nej. og det her er min første gang hvis jeg får

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt?: nej har ikke været så god til sådan noget men lære stille og roligt

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?: fordi at jeg vil gerne havde det og have et sjover liv så jeg kan få flere venner og hygge mig
og jeg vilel selv sige at jeg er sød og venlig.

oestergaard3

Moderator
Staff member
Hvis kopiere din ansøgning og lægger den ind på denne del af vores Forum så kigger vi på den.
hvis den ligger under nprison, kan vi desværre ikke garantere at den bliver læst, af dem der står for at ansætte nye vagter

Status
Not open for further replies.