USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgning om vagt Lowkey_Hobo

Loke/Lowkey_ Hobo

New member
Minecraft navn: Mit navn på Minecraft er Lowkey_Hobo.

Fornavn: Mit fornavn er Loke.

Alder: Jeg er 13 år gammel og født i maj.

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Jeg kan godt bruge Discord og er allerede med i Minelife gruppen på Discord. Jeg har en velfungerende mikrofon på mit headset.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Jeg er meget aktiv på Nprison og spiller også lidt skyblock, men jeg spiller mest på Nprison, så jeg er en meget aktiv vagt og kan mest derinde selvfølgelig.

Bruger du aktivt forummet? jeg er tit inde at kigge på forum, for at kigge på hvad der er af nye beskeder og threads. jeg er også inde at kigge på Minelife's Discord tit, for at se hvad der sker og for at hygge med andre, hvis jeg kan.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Jeg er en meget aktiv spiller, men det kan også skifte meget mellem, hvor meget jeg spiller, men ugeligt vil jeg nok sige, at jeg spiller cirka 20-25 timer.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Jeg har aldrig nogensinde været bannet på nogen server, undtal hvis det tæller, at jeg har været bannet i 9 sekunder i dag på grund af problemerne tidligere på nprison, men det tror jeg ikke det gør. ( jeg har ikke tænkt mig at blive bannet.)

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg har ikke nogen andre hobbyer end at spille, men jeg kan godt finde på at gå ind at spille et andet spil nogen gange.

Har du før været vagt på en Minecraft server? Jeg har ikke været vagt før, men jeg ville blive virkelige glad, hvis at jeg kunne være med til at hjælpe Minelife Nprison.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Jeg har ikke ansøgt før om at være vagt, men hvis jeg får et nej, vil jeg nok ansøge igen om cirka 2 måneder senere efter, hvor jeg forhåbelig har fået en del mere af faring om at være en god spiller/vagt.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Jeg synes at i skal vælge mig, fordi jeg er en virkelig aktiv spiller, jeg vil virkelige gerne hjælpe og støtte Minelife. Jeg vil være lydig og jeg vil gerne være ansvarlig med mine evner til den tid. Jeg lærer hurtigt, så det vil ikke være noget problem at lærer alle de nye commands. I kan stole på at jeg holder alle jeres regler og jeg aldrig vil gøre noget for en vens skyld fx. Jeg er god til at stave, så jeg kommer ikke til at skrive stavefejl hele tiden. jeg taler pænt og vil tage det med ro, hvis nogen fx. vil provokerer mig, men til sidst vil jeg selvfølgelig få fat i en hjælper. Jeg har lagt mærke til, at der mangler nogen vagter synes jeg og vil gerne hjælpe.

Andet vi skal vide? Jeg tænker godt nok på at gå til badminton, men det tager ikke særlig meget af min tid, ellers tror jeg ikke der er mere i behøver at vide om mig og mit liv.

Håber selvfølgelig at jeg får ja til min ansøgning og ellers, hav en rigtig god dag alle sammen. :)

Last edited:

Juggi

Member
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Du bedes møde op på teamspeak til et af følgende tidspunkter:

Lørdag - (21-09-2019 - 20:00)

Passer ingen af disse tidspunkter, bedes du skrive til en Warden, og vi vil finde en passende dato til dig.

Vi glæder os til at se dig inde.
Hilsen Warden-Holdet.