USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgning Om VAGT :D

Status
Not open for further replies.

Far_Gris

New member
Minecraft navn: Far_Gris (skifter måske snart navn til noget andet)

Fornavn: Ryan :D

Alder: 13

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? jeg har en mic og sparer op til en anden bedre en og ja jeg kan godt bruge discord til at snakke over

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
NPrison

Bruger du aktivt forummet?
Nej ikke rigtigt. Jeg så en af Sckaletz stream og så serveren så prøvede jeg at joine men det kunne jeg ikke og så dagen efter kunne jeg og så syntes jeg bare det var sjovt at være der og i dag (25-03-2020) har jeg brugt ca. 5 timer på den server :D og jeg tænke lidt over at det ville være sjovt at prøve noget nyt altså at være vagt. så svaret er nej men måske hvis jeg vil have ny rank eller bliver VAGT

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? i det her Coronaferie har jeg ca. 5 timer maks om dagen så måske 7-11 timer om ugen kan jeg være online på serveren

Har du nogensinde været bannet på andre servere?
Nej heldigvis er jeg en god dreng :D

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Altså jeg kan godt lide Dirt Bikes og så spiller jeg lidt CsGo nogle gang hvor jeg keder mig ellers kan jeg godt lide at sove eller se Netflix.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Nej dette er min første gang hvis jeg får lov:D

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (
Nej det har jeg ikke :D

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
jeg vil gerne prøve at gøre det som en vagt jo skal altså og få folk sendt i jail hvis jeg ser nogen slås med Sværd eller andre våben og hvis jeg ser en der har et ulovligt våben eller andet Ulovligt. og jeg er sådan nogenlunde online i serveren.

Andet vi skal vide?
næ ikke andet end at jeg har sindssygt mange pickaxer jeg ikke kan bruge til noget såe nej. Og at jeg brugte lang tid på den her ansøgning puh.

Status
Not open for further replies.