ansøgning om vagt 007silas10

mit navn i spillet er 007silas10 og jeg vil gerne ansøg om vagt fordi at jeg elsker vagt og jeg vinder mange gange over min ven i pvp og så kun jeg tænke mig
vagt og så vil jeg se om det vil være noget jeg kun tænke mig jeg vil prøve at spille så meget jeg kan og vil og så kom ind nogle tidspunkter og så flække nogle med gear og jail dem !!!

itzMarkkz

Moderator
Staff member
faf
Hej Silas. Det er dejligt at se, at du har lyst til at være vagt, men du bliver desværre nødt til at følge denne formular:
Minecraft navn:

Fornavn:

Alder:

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon?

Hvor er du mest aktiv på Minelife?

Bruger du aktivt forummet?

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?

Har du før været vagt på en Minecraft server?

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?

Andet vi skal vide?

Venlig hilsen Mark

fornavn silas

alder jeg er 11 år

kan dsv ikke bruge teamspeak men har discord og min lyd er da fin nok men idk

hvor er jeg mest aktiv på minelife--- er lige nu mest inde på skyblock

om jeg bruger aktivt forummet idk

hvor langt tid jeg kan kom på kan kom på nogle timer hvis jeg har løst om dagen kan langt tid mest i weekenden

om jeg har været bannet på nogle andre servere altså fik ban på superawesome for at skrive jeg havde købt vip papir og hvornår kommer den den skide vaffel ind og giver mig mine vip papir har ventet 2 timer så fik jeg ban rip mine 120 kr og jeg fik ikke en gang en advarsel eller mute eller tempban men sket er sket jeg syndes bare at det var lidt scam at man ikke får sinde ting jeg havde købt det vil være fint inde på den her server inde på minelife der tager det højest 10 minutter

om jeg spiller inde på nogle andre spil idk jeg spiller mest minecraft nu xD men har csgo bare så du ved det xD

om jeg har været vagt på en minecraft server det tror jeg ikke

har ikke ansøgt før nu

hvorfor i skull vælge mig som vagt altså jeg kan godt lide at være vagt og er god til pvp tror jeg xD

andet i skull vide altså idk jeg spiller på pc bare så i ved det

venlig hilsen silas