Ansøgning om mod

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:

PizzaWolfii

Fornavn:

Cille

Alder: 19 år snart 20

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?

Jeg har dsv ikke teamspeak og jeg har mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?

Både opprison og inde på kreativ

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?

Jeg er bygge og hygge spiller og nej og ja elsker jeres server

Hvor meget tid har du til at være Hjælper?

Ååårh 5-10 timer ca

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.

Ja engang, men der var jeg også 14-15 år og havde hack med nogle venner og vi legede bare forsjov. Men har fundet ud af at jeg aldrig skal havde hack igen og siden der har jeg aldrig blive banned

SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?

Jeg vil sige pænt nej og personen bliver ved med spamme mig så må jeg gøre mit arbejde og mute personen. Jeg vil aldrig unmute en person når personen har fået det pga noget

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren

Den gang jeg fik venner og begyndte snakke med dem inde på den gamle opprison

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?

Jeg har kommet til klikke på en knap inde i en bog hvor personen så fik add og smadre hele mit plot pga hack. Jeg har deny personen og så anmeldt til staffs og så har jeg lært at hvis jeg får sådan en bog så skal jeg sende et billede ind til forum

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?

Jeg har ingen nogen lige pt, jeg har gået til ridning, men holder en lang pause

Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
- Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.

Jeg har haft 6 server i alt (Dog ikke på samtidig) så kender godt til reglerne nogenlunde ellers læser jeg dem bare igennem igen. Jeg har været moderator inde på Den Danske Prison 1 gang

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?

Nu har jeg ingen arbejde lige pt og jeg går i en skole hvor man ikke får lektier for. Så jeg har masser af tid til holde øje med serveren

SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?

Jeg vil prøve og tag en af gang. Har kun hænder og er kun et menneske, så må de venter lidt. Jeg skal nok være hurtig som mulig

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?

Ååårh jeg har nok 5-10 ansøgning fra 2014-2017

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?

Jeg vil gerne gøre en forskel på serveren og hjælpe så mange som mulig. Da jeg elsker at hjælpe mennesker og jeg elsker gøre andre glade ved gøre et godt stykke arbejde. Jeg har været ejer selv til mine 6 server jeg en gang har haft så jeg kender godt alt til det med være staff

Andet vi skal vide: Nej ikke andet jeg har Infantil autisme, men det er ikke rigtig noget i skal tænke så meget på

Status
Not open for further replies.