USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgning om hjælper

kezoMEWO

New member
Minecraft navn:kezoMEWO

Fornavn:Benjamin

Tidligere Minecraft navne Vecxiz og BenjaErLegende

Alder:16

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: Ja og ja

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:Surviel

Hvilke typer spil spiller du?:Minecraft rdr2 gta alt muligt

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:Hver dag om ugen men i mellem 13-02:30

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:Altså ja det er fordi at jeg har været et svin overfor nogen men det er 4 år siden og er ikke sådan mere har ændret mig meget

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:alle engange jeg er der elsker serveren det er den eneste jeg spiller på men elsker især da jeg kom ind første gang for man får virkelig meget hjælp og alle er så søde og flinke

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:Altså Jeg er svømmehjælper træner små børn ellers er jeg sammen med mine venner eller spiller jeg bare

Har du før været staff på en Minecraft server?:Ja engang på en server der hed ggpvp der var jeg bygger og på en server der hed mineheroes der var jeg hjælper

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:Det kan jeg altså ikke huske det er så langtid siden

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære? nu vil jo være hjælper for synes virkelig at der er mange der skriver grimme ting til hinanden og pisser andre inde på serveren af og det vil jeg ikke være med til. og hvad jeg gerne vil lærer ja at jeg måske bliver et bedre menneske selv.

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank? nok 6-7

Hvorfor spiller du på Minelife?:Fordi at serveren er sjov den er dansk der er meget man kan bruge sin tid der inde på elsker bare at spille der inde og at den ikke lagger det lagger aldrig for mig og alle er så søde imod mig

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff?nok at jeg er god til at hjælpe andre mennesker og at gør dem glade igen og hvis nu vi siger at det er nogens hus det er blevet smadret så giver jeg dem ting og hjælper dem med at claime og bygge et nyt hus til dem igen

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du?:For det første vil jeg mut dem der taler grimt vil kontakte som mod hvis der ikke er en på vil jeg se om jeg kan record personen der hacker og vil jeg finde en måde på at få dem der slårser til at stoppe

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du?Vil record det og siger til spiller hvis han ikke stopper og giver mig det det han har fået med hacks så sender jeg det til admin så han bliver bannet

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du?Skriver han skal vente lidt det tager et par minuter

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:Synes bare der skal være flere hjælper vil gerne hjælpe til så meget jeg kan for elsker at hjælpe og så vi kan få mutet alle dem der skriver grimme ting for det er der mange der gør synes jeg

Din ansøgning bliver afvist med det samme, hvis du spørger ind til den på alle tænklige måder - er du indforstået med dette?

Andet vi skal vide?:
Nej det synes jeg ikke

Last edited: