Ansøgning om Hjælper rank

Minecraft navn: Master_appel

Fornavn: Alexander

Tidligere Minecraft navne: Link https://da.namemc.com/search?q=Master_Appel

Alder: 15

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeg kan sidde på TeamSpeak, og jeg har en mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Skyblock

Hvilke typer spil spiller du?: (regner med at det er minecraft spil) Skyblock, Factions

Bruger du aktivt forumet?: ja.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: ca. 3-5 timer medmindre jeg har skole ferie så kan der være at jeg ikke kan så tit

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Ja, jeg er blevet bannet før på en server, hvor at jeg kom til at kede mig alt for meget så jeg havde lyst til at bruge lidt hacks men er gået fra det igen så jeg kommer ikke til at bruge det mere

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Et af mine bedste besøg er nok da jeg først kom på serveren og så hvilke spenende gamemodes der var

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: CS:GO træning ellers ikke andet

Har du før været staff på en Minecraft server?: Nej, det har jeg ikke.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Har ikke lavet en ansøgning på denne server før denne her

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi at jeg mener at jeg kan udrette en stor ting som fx at hjælpe andre og hjælpe med at få styr på folk der enten gør noget de ikke må eller hacker

Andet vi skal vide?: Ikke andet end at hvis jeg er på efter et bestemt tidspunkt kan jeg godt blive meget nemt irreterret pga. mit ADHD