USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

ansøgning om hjælper rank need_for_beer

need_for_beer

New member
Minecraft navn
need_for_beer

Fornavn.
Morten.

Tidligere minecraft navne

Alder
Jeg er 18 (09-03-01)

Kan du sidde på discord og har du en mic
Ja jeg kan sidde på discord og jeg har en mic så jeg kan hjælpe folk hvis der er brug for det.

Hvor er du mest aktiv på minelife
Jeg er mest aktiv på skyblock og lidt på nprison

Hvilke typer spil spiller du?
Jeg spiller mest minecraft fordi det er et afslappende spil men gtav kan godt lokke en gang imellem.

Bruger du aktivt forummet
Nej jeg bruge næsten ikke forrummet men det kan jeg komme til.

Hvor meget tid har du til at være hjælper om ugen?
Lige nu går jeg sygemeldt med en forstuvet ryg så alle dage fra jeg står op til jeg går i seng men når jeg begynder at arbejde igen vil jeg for det meste have tid fra 17-22 så 5 timer dagligt i hverdagene også alle weekender

Har du nogensinde været bannet på andre servere? hvis ja beskriv hvorfor
Jeg er permban på hypixel efter en kammerat lånte min account og hackede på den.... Men ellers ikke

Fortæl os dine bedste øjeblikke på minelife serveren
Jamen der er ikke noget specielt jeg vil udpege som mine bedste øjeblikke på minelife kun det med at alle er flinke ikke mindst staff der altid tager sig tid til at hjælpe. Men man kan også få venner på serveren

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Jeg har ikke nogen hobbyer ud over at spille pc

Har du før været staff på minelife serveren?
Nej det har jeg ikke

Har du tidligere lavet en ansøgning? i så fald hvor mange pg hvad er datoen for din sidste?:
Nej det har jeg ikke.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
Jamen jeg synes i skal vælge mig fordi jeg stille og rolig + jeg tager mig tid til tingene. Jeg har spillet minecraft rimelig længe så er godt inde i hvordan det fungere

Andet vi skal vide?
Nej jeg tror som end jeg har fået det hele med