USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgning om Hjælper på Minelife

Status
Not open for further replies.

mads790p

New member
01-12-2019
Minecraft navn:
SpuderManDk.
Fornavn:
Mads.
Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
mads790p.
Alder:
17 år fylder år til Februar d 17.
Kan du sidde på Discord, og har du en mic?:
Ja jeg vil nok side på discord dagligt men nok mest i weekenden men vil selvfølgelig komme ind hverdag og kigge. Min mic er en Logitech G930 rimlig mic.
Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
Jeg vil sige jeg er mest aktiv på jeres towny og det er nok også der jeg vil spille ind. Da jeg mest kan lide den hygge man har der inde og ikke mindst fællesskabet her inde og de nye venner man møder.
Hvilke typer spil spiller du?:
Jeg spiller de slags spil som: csgo , Minecraft , Garrys mod , Grand Theft Auto V , Rocket League
Bruger du aktivt forumet?:
Jeg vil ikke sige jeg bruger det dagligt men bruger det dog når der er kommet nyheder som er vigtige. Men vil helt klart være mere her vis jeg får ranket.
Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
Den jeg vil bruge som hjælper er nok mindst 2 timer dagligt medmindre der står noget i vejen fx: Skole , Arbejde
Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
Jeg tænker selvfølgelig de fleste har prøvet det men de fleste grunde er fordi jeg har været en smule provo. Men det er dog ikke sket imens jeg har været staff på andre server.
Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
Mit bedste øjeblik da jeg ramte min første 5k på penge pungen. Det vil jeg sige det var nok det bedste jeg har prøvet ind til videre og jeg ser frem til mange flere.
Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Jeg er en meget sportlig fyr som går til fodbold og ikke mindst så går jeg også i fitness.
Har du før været staff på en Minecraft server?:
Ja jeg har været staff på mange Minecraft server før. De kan næves vis det er nødvendig.
Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:
Min sidste ansøgning er helt tilbage fra 2018 og den server er jeg stadig staff på og dato kan jeg ikke huske dsv.
Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
I skal vælge mig fordi jeg er en dejlig ung knægt og ikke mindst hjælpsom overfor alle og jeg mener vis man giver et smil bliver dagen bedre. Jeg er den type person som godt kan lide at arbejde selvstændig når det gælder seriøse ting. Jeg er en meget vendlig person men også smilende. Jeg vil gøre alt i min magt for at hjælpe alle nye og ikke mindst gamle spiller. Jeg kender reglerne men også commands kender jeg som det var min egen lomme. Jeg håber jo meget på jeg kan gøre en forskel på servern og håber det kan mærkes på den og vil med glæde side og hjælpe alle de nye.
Andet vi skal vide?:
Jeg har jo arbejde ved siden at det her minecraft og jeg arbejder i Føtex og når jeg ikke arbejder i Føtex. Så går jeg i skole og jeg er i praktik som murer og derfor vis jeg ikke bruger så meget tid her inde er fordi jeg har en arbejdes dag på 06:16:00 håber i kan forstå vis jeg ikke overholder de 2 timer og dagen men gøre alt hvad jeg kan få at nå det.

M.V.H Mads / SpuderManDk

Sckaletz

Owner
Staff member
Godkendt!

Du bedes møde til en kort introduktion på Minelifes Discord ( https://discord.gg/FAQTVHH ) på et af nedenstående tidspunkter. Passer ingen af tidspunkter dig så kontakt mig venligst på Discord eller in-game for en anden tid.

Onsdag d. 11. december kl. 19.00
Torsdag d. 12. december kl. 19.00

Du bedes bare sætte dig i rummet "Hygge Rum #2", hvorefter jeg vil trække dig over i vores møde rum.

Status
Not open for further replies.