USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgning om Hjælper på Minelife.dk

Status
Not open for further replies.

DumCraftDK

Helper
Staff member
Minecraft navn:
-DumCraftDK

Fornavn:
-Mit fulde navn er Mikkel Hansen, jeps, ligesom håndboldspilleren.

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
-Jeg har aldrig brugt det samme navn i Minecraft.

Alder:
-Jeg er 17 år ung og bliver 18 d. 20 februar 2020.

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?:
-Jeg bruger Discord næsten dagligt når jeg snakker med mine venner så jeps, jeg er til at finde der. Lige nu bruger jeg en Blue Snowball som mikrofon, og synes lyden er perfekt via den.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
-Jeg er nok mest aktiv på Survival, Towny og Skyblock, dog har jeg spillet lidt på nogle af de andre servere også.

Hvilke type spil spiller du?:
-Jeg spiller for det meste sandbox spil, ligesom Minecraft, dog spiller jeg CSGO med gutterne i ny og næ.

Bruger du aktivt forumet?:
-Jeg bruger det ikke så ofte, men søger altid herind hvis der er kommet en opdatering eller der har været reset.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
-Jeg har mellem 2 og 5 timer dagligt til rådighed, har nogle tidspunkter hvor jeg kan kigge fordi i et kvarters tid, og andre gange har jeg mulighed for at bruge en hel søndag.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
-Jeg har selvfølgelig prøvet at blive bannet, dog af dårlige grundlag vil jeg selv mene, det er dog en del år siden jeg har prøvet det sidst, men er blevet bannet for briefing på en factions server engang.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
-Helt klart da jeg sad en her weekend for en del måneder siden og spillede Survival med min daværende kæreste.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
-Meget af min tid bliver opslugt af Gymnasiet, dog fumler jeg med lidt musik i ny og næ.

Har du før været staff på en Minecraft server?:
-Jeg har været Admin på en lille server for en del år siden, og så har jeg selv erfaring med at starte mine egne små servere, er oppe på en 4-5 stykker nu, dog uden at gøre det til en så stor server som Minelife, mere en form for hyggeserver med gutterne med få plugins som Essentials, permissionsEX og Grief Prevention.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:
-Jeg har tidligere lavet en ansøgning for lang tid siden, kan dog ikke finde datoen på den.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
-I skal vælge mig til jeres team da jeg er en udadvendt glad fyr, der hjælper andre på serveren, og som kan fungere både funktionelt men også som ren underholdning, er altid klar på en hyggesnak, men også mere seriøse snakke. Jeg er meget et ordensmenneske, som fortalt af min mor, så tolererer ikke folk der ødelægger ting for andre, og som ikke er på serveren for at hygge sig med de andre spillere, men udelukkende er der for at ødelægge det.

Andet vi skal vide?:
-Jeg har spillet Minecraft siden jeg har været helt lille og det er absolut min go-to spil, samt med min erfaring i plugins og min retfærdige tankegang, synes jeg at jeg kunne være med til at gøre Minelife til et bedre sted at spille Minecraft.

Bulzii

Administrator
Staff member
Accepteret!

Du er blevet accepteret som hjælper på Team Minelife.
Du bedes møde op på Minelifes Discord på et af de nedestående tidspunkter, for at få en introduktion til jobbet som hjælper.
Link til Discord kan findes på serveren ved hjælp af /discord.

Fredag d. 18. oktober kl. 19:00
Lørdag d. 19. oktober kl. 19:00

Passer ingen af de to tider, bedes du kontakte mig, i en privat besked.

Status
Not open for further replies.