Ansøgning om Hjælper. ( lolGic_ )

olGic_

Kian.

Jeg har haft hedet xX_Babykiller_Xx, UncleBigFoot. Jeg hedder lolGic_ nu.

Jeg er 12 år gammel.

Ja jeg kan godt side på teamspeak. Jeg har et headset og en mic.

Jeg er aktiv på alle.

Jeg spiller '' Minecraft (Kun Minelife) Fortnite (Nogle gange) Rocket legue (Nogle gange)

Jeg har 1,5 time i hverdagene og 5 timer i weekenderne. (Kan godt bruge alle 5 timer på ML <3)

Ja, jeg har været banned på Hypixel for Compromised account eller hvad det nu hedder... Ellers nej.

Jeg vil mute den spiller der bliver ved med at spamme mig. Hvis hans ven eller andre begynder at spamme mig, og kalder mig en dårlig Hjælper, vil jeg først bede dem om at opføre sig odenligt, og hvis det ikke hjælper, vil jeg mute hans ven, og sige at det er mig der er Hjælper, og det ikke er dem der er Hjælper.

Holy shit! Jeg har mega mange gode øjeblikke på Minelife! Over milliarder. Det er Minelife! Den bedste server, alle er glade og taler pænt til hindanden ( Ihvertfald rigtig mange af dem).

Jeg lavede hvist en lille fejl. Jeg blev ved med at spørge om noget der ikke kunne lade sig gøre. Hvad jeg har lært af det? At Jeg/Man ikke skal blive ved med at spørger.

Jeg går til trummer. ( Kun torsdag )

Ja, jeg har været Mod, admin, head admin, og HJÆLPER og bygger. Men det var nogle servere hvor ingen kom ind. Undtal en. Der var jeg Hjælper. Jeg var på 2 timer hverdag og talte med owneren, og hjalp folk med at komme ud af ting osv.

Det kender jeg godt.. Men jeg har skam lært med alderen, at man ikke skal sidde foran en skærm 24/7 men jeg vil gerne bruge 5 timer på ML.

Fordi jeg har spillet Minecraft i ca 5-6 år nu, og har brugt ca 3-4 af årne på at spille inde på ML. Og jeg har meget tid i weekenderne ( 5 timer ) og jeg vil gerne Hjælpe folk. Og hjælpe folk med at får en god startup på serveren :)

Jeg kan godt lide musik :) Og jeg håber jeg bliver hjælper ;)