USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

ansøgning om bygge rank

OliverEmoDK

New member
Minecraft Navn:OliverEmoDK

Fornavn:Oliver

Tidliger minecraft navn:Moeru

Alder:!5

Kan do side på discord og har do en mic: ''ja jeg har en mic og jeg kan side på discord til 22:30 i verdage og til 24 i weekender''

hvor meget activ er do på minelife''jeg sider på towns værd dag siden jeg instalere minecraft igen''

hvor meget tid har du til at bygge om ugen: ¨jeg kan side i 10 timer max i værdage og fra 6 till 10 i weekender''

har du erfaring med større bygge projekter eller maps:''ja jeg har erfaring jeg bygged på den tidliger mecraft.dk server''

hvordan har du det med at sarmarbejde med andre eller bygge alene:'' jeg har social angst så jeg holder mig for det meste til mig selv så jeg har det best med at bygge alene''

Hvordan struktuerer du din tid og dine projekter/bygninger? : ''jeg bygger direkter ud af fantasien'
'
Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: ''ja jeg er perm bannet fra hypixel og jeg ved ikke hvorfor''

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: ''jeg høre for det meste bare music men det gør jeg også når jeg arbejder''
Har du før været Bygger på en Minecraft server?: ''som jeg sagde jeg var bygger på en server men det ændede den helt så jeg mistet byygge rollen der''

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?'' ''nej det har jeg ikke jeg er før blevet tilbudt at bygge''

Hvad vil du gerne have ud af Bygger rollen - Hvad vil du gerne lære? ''der er ikke noget jeg vil lære og jeg vil bare vise min fantasi til andre jeg forvendter ingen credits''

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en Bygger rank? '' jeg vil nok sige 7''

Er du indforstået med, at vi forventer at du som bygger aktivt hjælper/bidrager til diverse projekter vi har kørende?
''ja 100 procent''

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du vil passe godt ind som bygger? j''jeg har en kæmpe fantasi jeg kune finde på hvad som helst''
Har du kendskab til Worldedit, Voxelsniper eller GoBrush? (Eventuelt world painter eller andet) ¨¨nej ikke rigtigt''

Hvilken stil bygger du mest i, Medieval, Modern, Fantasy etc.? ''fantasy''

Hvorfor skal vi vælge dig som bygger?: ''i behæver ikke vælge mig jeg er ikke intresert i at i føler i skal gør mig til bygge''

Din ansøgning bliver afvist med det samme, hvis du spørger ind til den på alle tænklige måder - er du indforstået med dette? ''jeg vil ikke spørger for jeg vidste hvorfor''

''da dem jeg var tidliger bygger hos ikke har serveren mere kna jeg ikke vise hvad jeg har bygget''

''jeg tænker ikke der er andet i skal hvide''