Ansøgning (Bygger)

Status
Not open for further replies.
Grundlæggende information-

*Minecraft navn: xToBeWierd_

*Fornavn: Laura.

*Tidligere Minecraft navne: xToBeWierd_ (som jeg hedder nu) ItzNotLaura og LilleLauraDK

*Alder: Er kun 10 et halvt.

*Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Har desværre ingen af delene men "hvis" jeg bliver accepteret så kan jeg gøre at jeg bare sidder og snakker den ene gang men skal, sammen med min storesøster. Jeg er jo ikke særlig gammel.

*Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Altså faktisk spiller jeg hele tiden Creative/Kreativ men kan nogle gange godt bare gå ind og kigge på de andre servere

*Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktiv Forum? Kan du godt lide at spille på vores server? Osv..?: For det meste spiller jeg på Minecraft men nogle gange kan jeg godt gå ind på et spil der hedder Roblox. Jeg er nogle gange inde på Forumet og så kan jeg rigtig godt lide at spille på jeres server

*Hvor meget tid har du til at være bygger?: Om mandagen og onsdag er jeg til fodbold og nogle gange har jeg kamp om lørdagen men ellers har jeg meget tid.

*Har du nogensinde været bannet for andre servere? hvis ja, beskriv hvorfor. Jeg har aldrig nogensinde været bannet

*Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife: Jeg blev virkelig glad da jeg vandt BuildIt 2 gange

*Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl. Hvordan behandlede du det? hvad lærte du? Altså jeg er ikke sådan en som aldrig laver fejl men jeg kan ikke rigtig komme i tanke om en fejl jeg har lavet.

*Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Som sagt så går jeg til fodbold mandag og onsdag og måske kamp om lørdagen.

*Har du tidligere været bygger for Minelife? Nej, men vil stadig gerne :D

*Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke? Har ikke været for andre.

*Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier? Jeg ved ikke hvor meget erfaring jeg har men jeg har spillet Minecraft siden jeg var 4 et halvt og for det meste bygger jeg også store ting men kan også godt lide at lave detaljer

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. du tænker for dig selv; "jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tide. Er dette scenarie bekendt? For det meste laver jeg mine lektier i skolen men hvis jeg ikke gør starter jeg altid med at lave lektier inden jeg smutter på Minelife.

*Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Har aldrig nogensinde lavet en ansøgning før. så det helt nyt ;)

*Hvorfor skal vi vælge dig som bygger/staff? Fordi jeg gerne vil hjælp Minelife med at bygge hubs/spawns eller andre ting.

*Andet vi skal vide? hvis jeg ikke bliver valgt så ville jeg spørger om i ikke kunne skrive hvorfor jeg ikke kan/skal være bygger for Minelife Ps: Ved billedet med de lyserøde træer har en der hedder ItsAmdi været ovre for at bygge huset

Vedhæftninger

Status
Not open for further replies.