Ansøgning | _riley_pvp_ | Hjælper

Hey !!! Velkommen til min Ansøgning Og Tak Fordi i gider at bruge jers dyrebare tid på at læse min Ansøgning Her Kommer den :)

Hvad Hedder du i virkeligheden : Silas

hvad hedder du i Minecraft: :_riley_pvp_

Hvor Gammel er du?: Jeg er 10 men er Rigtig Moden i min Alder som 10

har du Skype Eller discord elelr teamspeak : Jeg har Alle sammen og kan være på dem altid !

er du god til at hjælpe Folk : Ja jeg er rigtig god til at Hjælpe fordi jeg er god til at fortælle dem Hvordan Man gør

har du erfaring med at være Staff?: Ja jeg har Rigtig God erfaring med at være staff er god til at formulere mig og har været Staff på mange servere før !

Spiller du meget på minelife?: Jeg Spille Rigtig Meget på minelife og Kommer til at spille meget mere på Serveren

er du meget aktiv i Chatten?: Ja er rigtig Aktiv på den gode måde altså det jeg mener med den gode måde er at jeg ikke skriver eller Spammer for meget i chatten !

Er du god til engelsk ? : Ja jeg er god til at skrive Engelsk og Snakke Engelsk !

Hvor lang tid kan du være online på minelife ?: Jeg kan være cirka om mirgen kl.7 til kl 8 om morgen og aftnen Kan jeg være online for kl.2 til kl.22 så det er jo okay meget tid

hvad server Ansøger du på?: Jeg Ansøger på oprison !

det var alt for min Ansøgning håber i kunne lide den Har brugt meget tid på den så håber i kunne lide den :) Hilsen _riley_pvp_/silas

Leo_Ravens

Hjælper
Hjælper
Følg venligst denne opsætning.

TING DER SKAL BESVARES I DEN ANSØGNING:
  • Grundlæggende information -
  • Minecraft navn:
  • Fornavn:
  • Tidligere Minecraft navne:
  • Alder:
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife?
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
  • Andet vi skal vide?