USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Ansøgniner til serveren :)

Status
Not open for further replies.

Rickkandmorty

New member
Minecraft navn:

Fornavn:

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): mit navn har været CebastianB, Cebtheballer og Imolderthenmydad

Alder: 13

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: Jep jeg kan sagtens sidde på discord og jo jeg har en meget god mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: I prison :)

Hvilke typer spil spiller du?: Valorant og Minecraft og lidt csgo

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: alle dage undtagen Onsdag og Torsdag fordi der skal jeg på arbejde

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: jeg har kun været muted for spam nogle par gange

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: at få lord rank og komme ind til donate shop og celler

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: jeg har ikke nogle hobbyer ude for minecraft kun mit arbejde

Har du før været staff på en Minecraft server?: jeg har ikke været staff på nogle servere

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: nogle par uger siden men de sagde jeg var for ung

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære? jeg ville gerne lærer hvordan det er og være staff og hjælpe andre folk

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank? 7,5/10

Hvorfor spiller du på Minelife? Fordi jeg syntes jeres server er virkelig god til prison

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff? Jeg er flink syntes mine venner ihvertifald og jeg joker meget

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du? Siger til dem at de ikke skal beskylde hinanden fordi man skal bare reporte og gå videre så kigger jeg på sagen og jeg giver dem en warning for at snakke grimt.

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du? Prøver at få kontakt til de højere staffs så hurtigst muligt

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du? Siger til ham at han skal vente mindst 5 til 10 min. Og efter han har ventet de 5 til 10 min. Siger jeg han skal kontakte Sck@minelife.eu

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi jeg gerne vil hjælpe andre folk som ikke ved hvor fx BM er eller minen og jeg vil også gøre serveren til et sted hvor folk kan hygge sig og have det sjovt

Din ansøgning bliver afvist med det samme, hvis du spørger ind til den på alle tænklige måder - er du indforstået med dette?

Andet vi skal vide?:

Status
Not open for further replies.