anøgning om hjælper

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: tobbergamingdk

Fornavn: benjamin

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): nej ikke så vidt jeg ved

Alder: er 22 år men holder mig altid godt

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeps igen problem kan godt sidde på teamspeak discord har godt headset med mic osv

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: spiller har dagligt mellem 2 til 4 timer om dag plus minus

Hvilke typer spil spiller du?: survival spiller jeg på normalt men gang mellem skyblock

Bruger du aktivt forumet?: ja tjekker en gang i mellem med opdate osv

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: hverdag cirka 2 til 5 timer i hverdagene wekkendt lidt mere

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: nej har altid holdt mig loyral

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: at flok er god til hjælpe hinanden hvis det der er brug for det det kan jeg rigtig godt lide

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: har hobby med game passe dyr osv er dyrepasser til dagligt så går jeg rigtig maget op i lastbiler også så det er bare fedt ellers er det bare familie venner osv

Har du før været staff på en Minecraft server?: ja har være head-admin på min kammerat Minecraft server en gang det hva ikke noget stort men der har jeg lidt styr på arbejde med være staff så lidt har jeg lært så har jeg også haft min egen server men den overtog min kammerat da jeg ikke rigtig have tid til længere og det hva kit-pvp server og skyblock men det hva heller ikke det helt stor spille max 10 12 personer afgang så

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: ikke så vidt jeg husker

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: fordi i skal vælge mig ind staff teamet er fordi jeg moden af min alder og jeg har en del styr på hvordan man skal være staff og hjælpe andre på den bedst mulig måde fordi jeg er så aktiv som jeg er har styr på det som jeg går laver og plus syntes det flok som har et problem med et heller andet så jeg kan hjælpe med løse deres problem på den bedst mulig måde og plus jeg den person som bedst kan lide flok overholder reglerne på server så det ville hjælpe med gøre forskel på at det holder det det derfor jeg syntes i skal vælge mig
Andet vi skal vide?: er lidt ordblind men ikke så maget men smule

Last edited:

Sckaletz

Owner
Staff member
faf
Ikke accepteret!

Beklager, men du er desværre ikke den hjælper, vi står og mangler i øjeblikket. Et råd herfra vil være, at du får noget mere onlinetid på serveren, hvis du planlægger at søge igen.

Status
Not open for further replies.