Alexander_Husum's Ansøgning

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: Alexander_Husum

Fornavn: Alexander

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): har heddet LoveCena the_pro_hacker(hacker ikke) og Alexander_husum som jeg hedder nu

Alder: 13

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: har ikke ts men har discord som er:bandana11#7602

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: creative men får jeg staff er det lidt overalt

Hvilke typer spil spiller du?: minecraft fortnite

Bruger du aktivt forumet?: ja

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:5-6 timer

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: superawesome der var ingen grund det laggede jeg smadrede mig ud af verdnen og blev bannet for fly

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: snakkede med Names

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: ikke endu

Har du før været staff på en Minecraft server?: ja men ikke en rigtig server men en superawesome server havede jeg bygger

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: ikke på den her server

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: fordi jeg elsker at hjælpe folk og kan regler har affering
Andet vi skal vide?:
næh

Status
Not open for further replies.