Search results

1. Sckaletz

mobs

På Survival mindes jeg, at resten er ret ligetil. Der er ikke så mange specielle kommandoer i stil med den.
  2. Sckaletz

mobs

Hvis jeg ikke husker helt forkert, så er det /SetClaimFlag NoMonsterSpawns false
  3. Sckaletz

Divine Verdner

Der var desværre en masse fejl i det system, som blandt andet gjorde, at folk med deres egen verden kunne bruge Worldedit på andres plots. Det var ikke helt holdbart i længden. Pt. kigges der på et alternativ til Divine. Det meldes ud, når det er klart.
  4. Sckaletz

Kære spillere

Alt, hvad jeg skriver nu, sker som en del af det kommende Minelife 2.0. Fra i dag træder nogle ændrede regler i kraft på Minelife. Følgende ændringer gælder nu: -> Brug af ulovlige klik metoder giver fremover 7 dages ban. (se billede for forklaring) -> Ban og mute undvigelse giver fremover IP...
  5. Sckaletz

Tilladte / Ikke Tilladte Mods

Tilladte Modifikationer: Badlion Klient Lunar Klient Hyperium Klient Cheatbreak CosmicPvP Klient Labymod 5zig mod DirectionHUD Status Effect HUD Armor Status HUD Togglesprint Optifine PlayerAPI Shaders Tabbychat ChromaHUD Keystrokes mod Schematica (Ikke tilladt på Vanilla) Ikke Tilladte...
  6. Sckaletz

Globale Regler & Server Regler

Ved at spille på Minelife, acceptere du samtidig at følge reglerne herunder. Samt konsekvensen ved at bryde nogle af reglerne. Reglerne kan ændres når som helst, og straffen kan variere afhængig af, hvor voldsom overtrædelsen er. Spam/Kommando Spam (10m Mute) Gentagelse af samme besked eller...
  7. Sckaletz

Vote links

Here are the vote links for Minelife. Voting is possible once per day. LINK 1 LINK 2 LINK 3 LINK 4 LINK 5
  8. Sckaletz

Facebook gruppe

Til info har vi nu oprettet en Minelife gruppe på Facebook, hvor I vil kunne mødes med og skrive med hinanden. https://www.facebook.com/groups/minelifedk/
  9. Sckaletz

Texturepacks og Shaders

Hermed de texturepacks og shaders, jeg benytter på mine streams. 1.12.2 Faithful 64x texturepack 1.13.1 Faithful 32x texturepack Sildurs Shaders til både 1.12.2 og 1.13.1 Alle kan downloades her: https://www.dropbox.com/sh/xm048qcu57qp7m7/AABFzW1PAfpzmEw9Wd_URSdSa?dl=0