USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Search results

1. EmilWallin

Opprison

Hey alle Staffs jeg ville høre om der snart kommer noget nyt til Opprison siden den har været det samme i noget tid og vi mangler rigtig mange ting på den som fx prestigeminer, Block shop, osv.. Så ville høre om det bliver nogle mulighed der snart kommer en Update til den skønne prison i har...
  2. EmilWallin

WolfBoyWhite's Ansøgning

Minecraft navn: WolfBoyWhite Fornavn: Emil Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): WolfBoyWhite klik for at se :) Alder: 16. 17 den 27/6 Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeg kan godt side på Teamspeak og jeg har en mic.. Hvor er du mest aktiv på...
  3. EmilWallin

Kurtaran123 Hacker

Har samtlige beviser på at han hacker excavation smadre alt Men denne video viser... at Mr.Kurtaran smadre selve en ring omkring ham og ikke midten Plus han står stille når det under ham bliver smadret i den cirkel https://plays.tv/s/MFCiaqlNS0nN Hvor han miner normal og ligepulslig sætter det...
  4. EmilWallin

Opprison energy og andre ting

1. Ting Ville høre om man kunne få en enchant der hedder Lazer? Som er lidt ligesom Jackhamer bare man laver et kryds og smadre ned til bunden 2.Ting Om vi kunne lave en command der hedder /prestige top 3.Ting Om vi kunne lave en command der hedder /maxrankup 4.Ting En slags ting sådan man...
  5. EmilWallin

Opprison Vote keys

Ville høre om man kunne lave sådan at vote keys blivér åbnet instant istedet for nogle som mig har over 40-50 vote keys og skal bruge det tager virkelig langtid... Mvh WolfBoyWhite AKA EmilWallin
  6. EmilWallin

Hoppers, og dyr

Jeg ville høre om man kunne gøre sådan hoppers kan flytte 64 af gangen istedet for kun 1 for hoppersne kan ikke følge med i igs farm på survival2 når man har mange... Og angåenede dyr.. Så nogle gange dropper der slet ikke noget ud af dem.. Ville høre om det kunne fixes måske MvH EmilWallin ING
  7. EmilWallin

Hjælper Ansøgning Fra EmilWallin

Minecraft navn: EmilWallin har lige skiftet til WolfBoyWhite Fornavn: Emil Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): https://da.namemc.com/search?q=EmilWallin 5 WolfBoyWhite 1.6.2019 @ 15.43.27 4 EmilWallin 21.10.2016 @ 02.51.20 3 NewAge_Is_Best 29.7.2016 @ 21.19.08 2...
  8. EmilWallin

Vagt.. regl

Jeg synes det er åndsvagt at vagter må løbe i nonpvp når vi fighter en vagt Han har bedre gear og speed buffs når han er ved at dø kan han bare løbe ind i et område hvor der ikke er pvp.. Også er det jo slet ikke noget ved at gå efter vagter hvis de bare kan løbe i sikkerhed hver gang vi...
  9. EmilWallin

Ide til skyblock

det ville være en god ide hvis vi fik en autocrafter fx en minion til at craft ting for en fx til emerald blocke eller sådan noget i den stil og kan crafte en hel masse ting til os som den gør automatisk sådan vi kan sætte ting i et craftingtable også laver den det vi har sat i den. Måske en god...