USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Search results

1. EmilWallin

Plots

ER mega enig
  2. EmilWallin

Flarup7 Hjælper Ansøgning:D

Du kan redigere i din ansøgning :) Ved at clicke nede i venstre hjørne af din besked hvor der står ( Edit )
  3. EmilWallin

Autosell

Nich Du har collector minions der samler alt op for dig.. og putter det i en kiste sådan en sell minion kommer til at sælge det.. Er næsten 100% sikker på de ikke sætter autosell på skyblock :9
  4. EmilWallin

Opprison

Hey alle Staffs jeg ville høre om der snart kommer noget nyt til Opprison siden den har været det samme i noget tid og vi mangler rigtig mange ting på den som fx prestigeminer, Block shop, osv.. Så ville høre om det bliver nogle mulighed der snart kommer en Update til den skønne prison i har...
  5. EmilWallin

WolfBoyWhite's Ansøgning

Minecraft navn: WolfBoyWhite Fornavn: Emil Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): WolfBoyWhite klik for at se :) Alder: 16. 17 den 27/6 Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeg kan godt side på Teamspeak og jeg har en mic.. Hvor er du mest aktiv på...
  6. EmilWallin

Ansøgning

Hahahaha godt fanget Kashaya :)
  7. EmilWallin

Kurtaran123 Hacker

Har samtlige beviser på at han hacker excavation smadre alt Men denne video viser... at Mr.Kurtaran smadre selve en ring omkring ham og ikke midten Plus han står stille når det under ham bliver smadret i den cirkel https://plays.tv/s/MFCiaqlNS0nN Hvor han miner normal og ligepulslig sætter det...
  8. EmilWallin

Opprison energy og andre ting

@Androte Det med at vi kommer i nærheden af gamle Opprison det er også fint men på den nye opprison bliver bedre med bedre enchants.. Osv Angående Prestige,Energy,Credits er fint i er begyndt :D :) /autorankup... Det jeg mener med autorankup er det tager så langtid at rankup ved godt den gør...
  9. EmilWallin

Opprison energy og andre ting

1. Ting Ville høre om man kunne få en enchant der hedder Lazer? Som er lidt ligesom Jackhamer bare man laver et kryds og smadre ned til bunden 2.Ting Om vi kunne lave en command der hedder /prestige top 3.Ting Om vi kunne lave en command der hedder /maxrankup 4.Ting En slags ting sådan man...
  10. EmilWallin

Opprison Vote keys

Ville høre om man kunne lave sådan at vote keys blivér åbnet instant istedet for nogle som mig har over 40-50 vote keys og skal bruge det tager virkelig langtid... Mvh WolfBoyWhite AKA EmilWallin
  11. EmilWallin

Har mistet rank pga. hacked

Jeg er glad for at hjælpe :D
  12. EmilWallin

Hvad så @Hedega4rd Fandt du noget som helst så send det til Sck@minelife.eu Så ville Sckaletz tage sig af dig...
  13. EmilWallin

@Hedega4rd Tror ikke helt bare fordi du kan navnene får du det tilbage har du en slags paypal du kan se det på eller en mail du har fået for at bekræfte du har beltalt MVH: EmilWallin ING: WolfBoyWhite :)
  14. EmilWallin

hvordan add man flok til sin island

Det rigtigt nok Sck /Island team invite ( Navn )
  15. EmilWallin

Hoppers, og dyr

Jeg ville høre om man kunne gøre sådan hoppers kan flytte 64 af gangen istedet for kun 1 for hoppersne kan ikke følge med i igs farm på survival2 når man har mange... Og angåenede dyr.. Så nogle gange dropper der slet ikke noget ud af dem.. Ville høre om det kunne fixes måske MvH EmilWallin ING
  16. EmilWallin

Vagt.. regl

For at være ærlig gider jeg faktisk ikke diskutere dette mere så vi lukker den bare her :D :)
  17. EmilWallin

Ide til skyblock

forstår ikke helt hvad du mener?
  18. EmilWallin

Vagt.. regl

xEmiiil som gik tilbage ud igen
  19. EmilWallin

Ide til skyblock

Collector minions hvor kommer det lige fra? når man bruger collector minions til at tage ting fra cobblestonegeneratoren også. kommer de i en chest hvor jeg har mine sorter minions til at få emeralder ud også ville jeg gerne have en minion der kan lave normale emeralder til block af emeralde...